#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 2.

új gép - új bonyodalmak



Sziasztok!
Mint meséltem, új gépet kaptam.
Eddig XP-m volt, azon tökéletesen tudtam szerkeszteni a blogot, de most win 7 van és új gép és egyszerűen nem tudok képet feltölteni. 
A chrome-ban egyátalán nem tudok képet feltölteni egy sima bejegyzésbe, mert elmegy a net, firefox-ban meg feltölti ugyan, de 10ből 5 képet hibásan, félig vagy negyed részig tölti fel. :/  
Valakinek volt már ilyen problémája?

HELP!
Megőrülök.



4 megjegyzés :

  1. Nekem is így csinálja öcsém gépén (mert neki is 7-ese van), de hogy ha létrehoztad már a bejegyzést akkor már meg kell/kéne jeleníteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de chrome-ban egyátalán nem engedi feltölteni a képet, mert egyből ledobja a netet. :(

      Törlés
  2. sziiia, már egy ideje követem a blogod, nagyon tetszik amikről és ahogy írsz :)
    de a lényeg amiért írok :D
    nálam ugyanez volt. váltottam 7-esre, és a chrome kb. meghalt. át kellett mennem internet explorerre (ilyen esetekre nekem több fajta böngésző is telepítve van), az sokkal jobb, egyáltalán nem olyan lassú.
    szerintem próbáld meg Te is vmi mást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nico!
      Köszönöm szépen! Örülök, hogy követőm vagy <3

      Már próbáltam más böngészőn is, de nem tölti fel rendesen képet. ( A képen láthatod is ) és hiába hozom létre az új bejegyzést, a képnek csak a negyede vagy fele látszik csak.

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...