#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 27.

Vasárnapi friss - fogyózás 2.0


Sziasztok drágaságok!
Ismét vasárnap van. 
A héten nem nagyon történt velem semmi kirívó dolog. 
Szerdán nem mentem be suliba, mert Levi kedden átjött, 
és mivel a sulinak mindegy, hogy bent vagyok-e vagy sem, inkább Levit választottam. :D 
De nem bántam meg. hehe 
A héten voltam Rossmann-ozni, de erről ITT már írtam egy bejegyzést, 
szóval nem írnám le még egyszer. :D 
Viszont az Essence I <3 Style nevű szemhéjtusa nagyon bejött, 
úgyhogy vettem még egyet a Móricz-on található Rossmann-ban. 
Mint írtam még egy Fix&Matte transzparens porpúdert be akartam szerezni,
 hogy el legyek látva egész évre, de sajna nem találtam már sehol. :( 
(Pedig 2 barátnőmnek is kellett volna szereznem olyan púdert grr )



Nem tudom észrevettétek-e, de kb alig 1 óra alatt 4-5 magazint is fel tudtam tölteni. :D Visszahozta barátom a gépet, és most már jó a képfeltöltés a chrome-ban. Elvileg sikerült visszaraknom a linkcseréket is. Aki nem találja magát, az írjon valahol rám. FB-on vagy jobb oldalt a chatben! :) 
Holnap amúgy megyek 10:30-ra a sulim elé, aztán a barátnőmmel megyünk el fotózni. Vagyis jobban mondva engem fog fotózni. :D Aztán utána majd jön át hozzám photoshop-ot tanulni,
 mert ők eléggé lemaradtak a suliban tavaly. Majd mutatok pár képet, ha elkészültek meg ki lettek retusálva meg minden. :D Remélem jó képeket csinál rólam. :D XD Bár nem tudom, nem vagyok valami jó alany, ha fotózásról van szó. :D  (szerintem )



Ajjj, mindjárt megint tavasz és lekerülnek a nagy kabátok.
 Én meg még mindig plusz 10 kilónál tartok. 
El kéne végre kezdeni fogyózni, hogy nyárra elérjem az álom 58kilót. 
(Most amúgy psszztt, de 66 kiló vagyok sajnos. :( )
Visszahíztam azt az öt kilót amit leadtam az edzésen még év elején. 
Az a baj, hogy 1 hónap után általában feladom. 
Jártam már el edzőterembe, akkor csináltam a Rubint Rékás tornákat. 
( 3 féle dvd-m van tőle ) , és még a 90 napos diétát is amitől majdnem kipurcantam,
 úgy éheztem. :D 
Főleg a gyümölcsnapon. A víz napot meg nem tartottam be, mert az úgy halál lett volna.  
De így is az volt, mert 2 nap csak gyümölcs evés az elég brutális volt. xD
Jah és itthon van egy ellipszis trénerünk is, 
azon is régen 40 perceket tekertem egyhuzamban.
Eddig max olyan 63 kilóra tudtam csak lefogyni. 60 alá sosem tudtam menni. 
Wááhh, de szeretek enni. Főleg a sós dolgokért vagyok oda. Pizza, Lime-os Lays chips. :D Azért meg vagyok halva. A csokit még úgy ahogy tudnám simán mellőzni, de a sós nasik nélkül végem van. Nem tudom mit csináljak hmm.. 

 

Régebben  a blogon már nekikezdtem egy fogyíókúrás blogbejegyzésnek, ahova kiírtam, hogy hány centi ment le a hasamból, csípőmből stb. De aztán az is abbamaradt valahogy. 
Nem voltam elég inspirált azt hiszem. :(
Ha valaki tud jó módszert a fogyásra, ami neki is bevállt. Esetleg, ha te is inkább a sós
 ropogtatnivalókért vagy oda, mivel helyettesítetted, hogy ne kívánd annyira? 
Főleg ezekre lennék kíváncsi.
Várom a tapasztalataitokat. ^^

Jó is lenne, ha csak ennyi lenne xDD 

Nah és végül tessék egy kis zene, amit nemrég hallottam, és nagyon bejön. ^^
Tessék meghallgatni :) 

XoXo
Annie


7 megjegyzés :

  1. mikor sóst kívánsz egyél egy kis KIS csokit de akkor ha nagyonnagyon sósat kívánsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de attól nem csillapodik a csipsz iránti vágyam. :D már próbáltam. xD

      Törlés
  2. de beteg ez az utolsó GIF, vagy 3x megnéztem :D
    az első meg nyunyunyu,cukker <3

    sajnos jótanácsot nem tudok,rám is felszaladt kb 3 kiló az elmúlt hetek nasivágya miatt :( de sztem csak a téli depi miatt van :P esetleg az ilyen rip-rop "hungarocell" falatkák? :D vagy sima ropi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D én is megnéztem már párszor. :D nagyon nagy. XDD


      Hát rám 5 kiló szaladt fel, de soha nem sikerült még 60 alá mennem sajnos. Szóval nem 5 kilót kéne lefogyni hanem 10-et legalább.. :D

      A ropi az nem rossz, de sajnos az is nagyon hízlal. :((

      Törlés
  3. jaj ha fel lehetne nyomni XD :P

    VálaszTörlés
  4. Nekem a sós nyers zöldségek jók szoktak lenni ilyenkor. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, a sós kígyóubit én is szeretem. De más nyers zöldséget nem igazán szeretek. : (

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...