#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 17.

Feketéből barnát 2 .0


Sziasztok!
Már meséltem párszor, hogy most nagyon be szeretnék barnulni, 
úgyhogy nagyon régóta nem festettem be feketével a hajam. :) 
Azt hittem, hogy világ életemben fekete fogok maradni, 
ugyanis annyira megszerettem magamon ezt a színt. 
Most viszont kicsit világosítani szeretnék a hajamon. 
Valami világosbarna lenne a cél, de nem szeretném a hajamat 
szőkítésnek és hajradírozásnak kitenni, 
mert tudom, hogy hajlamos eltörni ezektől a műveletektől. 
Úgyhogy én a jó öreg ocsmány lenövesztős módszert választottam. 
Az eredeti hajszínem amúgy szőke, amit itt láthattok is: 
De szerencsére a fekete nem úgy kezdett el lekopni, mint ahogy egy hidrogén szőke festék a sötétbarna hajról. Úgyhogy mondhatni mázlista vagyok, mert inkább szépen kopik. Sajnos már megjelentek a vöröses árnyalatú tincsek. :( HELP 
A hajam hossza nagyjából 80 centi, úgyhogy szerintem sosem fog egyenletes színű lenni, 
csak akkor, ha levágatom, de azt sosem tenném szóval ja. :DD
Pont most állok hajfestés előtt, de eddig akármilyen BARNA hajfestéket vettem, 
mindig szinte fekete lett az eredmény. ( Casting Cream Gloss
Volt olyan is, hogy szinte meg sem látszódott, hogy be lett festve. :D  (világosbarna hajfesték )
Úgyhogy most kicsit tanácstalan vagyok, mert tudom, hogy hiába veszek egy szőkésbarna festéket és festem be vele, ha sötét festékre a világosabb elvileg nem fog fogni. 
Szóval ugyan ott fogok tartani színben. 
Viszont ez a vöröses csillogás marhára idegesít. 
Nem tudom miért, de szinte gyűlöletbe csap át, amit érzek a vörös haj iránt. :D 
Sokaknak jól áll, de az én hajam NE legyen vöröses! Grrr...
Szóval, ha valaki tud valamilyen festéket, ami segítene elmulasztani ezt a vörösességet a hajamból, és hamvasabb árnyalatú lesz, az PLEASE írjon. :D 



2012 március 
(itt még fekete a hajam, egy kis kopással )



Hajszínek, amik tetszenek, 
de valahogy el is kéne ezeket érni. :D

Dakota Rose szőkésbarnás hajszíne az abszolút fav. jelenleg. :D



 



5 megjegyzés :

  1. Nekem az eredeti hajam barna, de barnával is van befestve, így anyukámmal csináltattam a festést, viszont ha ennyire "drasztikus" változást szeretnék mindenképpen fodrásszal csináltatnám. Tudom, hogy drága meg minden, de szerintem több értelme van, minthogy ilyen-olyan festékeket vásároljak. Neked is a fodrászt ajánlom, mert ha már elérted azt a hajszínt, amilyet szeretnél, utána már könnyebben be tudod magadnak is festeni, anélkül, hogy az eredmény csúnya lenne :D (Kicsit túlbonyolítottam, de remélem érted a lényeget:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem persze amit írsz. :D
      Csak eddig akár hány fodrászt kérdeztem meg, mindenki azt mondta, hogy azt a színt amit szeretnék, csak leszívatással lehetne elérni. De én ezt a procedúrát nem szeretném, mert helyből letörne a hajam 10 centit, és annyit nem ér. :D Inkább akkor maradok sötétbarna, minthogy megváljak a jó hosszú hajamtól. :D

      Törlés
  2. Ha nem szeretnél vöröses árnyalatot, akkor szerintem próbáld ki az olyan sampont amit ősz hajra szoktak venni a sárgulás ellen. Ilyen kékítő vagy hamvasító vagy miafene a neve. Bele kell egy kicsit keverni a samponodba (ne a tubusban, hanem a tenyeredben keverd) és azzal mosni a hajad. Legalábbis anyumnak ezt tanácsolta a fodrásza, mert az hamvasít, megszünteti a vöröses árnyalatot.
    Hát, sose gondoltam volna, hogy valaki önszántából ilyen (szerintem semmilyenbarna) hajat szeretne. Nekem pont ilyen van és nem nagyon szeretem :/ Persze ízlések és pofonok, lehet neked meg pont ez állna a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  3. Ja igen (bocsi a több kommentért :D ) szóval anyukámnak ezt szőke hajra ajánlotta a fodrásza, de ha kipróbálod szerintem nem lesz gond, mert ez is kikopik tök hamar, hamarabb mint mondjuk a hajszínező. Szerintem egy kipróbálást megér, mert max a kövi mosásnál kimosod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bogi. Nekem is eszembe volt már a hamvasító sampon, ki fogom próbálni ha oda jutok, hogy veszek is egyet. Most még keresgélek, hogy melyiket is érdemes megvenni. Aztán kipróbálom, hátha.. :D Sötétebb csak nem leszek tőle. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...