#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 28.

Megjöttek a műszempilláim!


Sziasztok!
Pont ma jöttek meg a műszempilláim, és ráadásul ma voltam fotózáson is. Vagyis az osztálytársam csinált rólam egy csomó képet. Jó lett volna, ha a pilláimban pózolhattam volna, de sajna délután hozta a postás. :D Nagyon örülök nekik, végre csinálhatok gyaru sminket. Mondjuk nekem olyan pici a szemhéjam, hogy szerintem, ha ki is festeném, akkor sem látszana semmi mert kitakarná a b*zinagy pilla. :D 




12 megjegyzés :

  1. Nagyon durva! :D Nem igazán hétköznapi, de tök jól mutat kék szemmel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, igen, hát nem egy hétköznapi viselet,
      nekem is nagyon szokatlan. :D Bár a gyaru lányok nagyon sokszor hordják a műszempilláikat nappali sminkként is. :D

      Jah amúgy a szemem körüli fekete körvonal az csak ps. :D Hogy Circle kontaktlencsének tűnjön >.< hehe :D

      Törlés
    2. Engem mondjuk nem zavar , ha valakinek nagy műpillái vannak, dehát nem mindenki van így ezzel. :D Igen azt néztem is, hogy ilyen kontaklencse vagy mi szösz ?! :D De akkor már értem. :)

      Törlés
    3. Engem sem zavar másokon. Bár eléggé plázacicás jellege van, de hát ez a gyaru style. :D

      amúgy ilyen normálisan szemem ps nélkül:

      https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537343_4280786306446_1595587466_n.jpg

      nem tudom látod-e a linket. :D

      Törlés
    4. Igen! :D Fekete körív nélkül azért jobb . xD

      Törlés
    5. A körív csak azért volt, hogy kontaktlencse hatása legyen. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép a szemed a pillákkal és a pillák nélkül is! :)
    Már napok óta szeretném megkérdezni, hogy honnan rendelted a műszempillákat és mennyibe kerültek? Régóta vadászok én is szép műpillákra, de eddig nem találtam. :(
    Előre is köszönöm a segítségedet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Jaaj aranyos vagy, Köszönöm szépen! ^_^
      Ezek itt ilyen 0.99$-os ebay-es műszempillák. :))
      Onnan rendeltem őket! Vagyis nem konkrétan én rendeltem, én csak a pénzt adtam oda rá. :D
      ^^
      www.ebay.com -> false eyelashes

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...