#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 1.

Karácsonyi - szilveszteri beszámoló




Sziasztok!
Karácsony óta nem írtam beszámolót,
 de gondoltam írok erről az egész karácsonyi herce-hurcáról, ajándékokról. Hátha valakit érdekel. :D
Idén a karácsonyfa különböző okok miatt kimaradt az életünkből, de végül is nem is bánom annyira, mert eléggé gáz, hogy 1-2 hét után minden gyönyörű fa a szemétben landol. 
(Kivételt képeznek a cserepes fák, ami egy elég jó ötlet )
Tehát annyira nincs értelme x év után szerencsétlen fát kivágni 1-2 hét miatt. :( 
Persze én is szeretem a fenyőfaillatot, és én is vettem volna fát, de, ha jobban belegondolok kicsit rossz érzéssel tölt el, amikor január elsején mindenhol csak kidobott fákat látok. 
Na de mindegy, erről nem is akarok többet mondani. :D



Ajándékok. Hümm..
A barátomtól kaptam a legeslegeslegjobb ajándékot, amit valaha kaptam. 
( Nem, nem kérte meg a kezem T_T ) :D 
Egy új asztali számítógépet kaptam. :D 
A régi már 10 éves körül lehetett, és minden egyes percben lefagyott, 
de ezt a FB-on is folyamatosan írtam. Lehetetlen volt 5-10 perc alatt feltölteni egy magazint, 
mert folyton befagyott feltöltés közben. :D 
Szóval mától kezdve olyan gyorsan fogok blogolni hogy ihaj! :D
Aztán meséltem, hogy nővéremék voltak itthon Londonból. 
Tőle is szuper dolgokat kaptam. ^^
Volt egy nem betervezett ajándék is köztük, ugyanis a 3. hajszárítónk is elromlott, 
vagyis még működik, de 3 perc után megolvadt a hajszárító külső műanyag része
 miközben szárítottam vele a hajam. :D
Úgyhogy szerintem nem fogja már sokáig bírni. 
Nővérkémmel lementünk a tesco-ba és vett a családnak egy nagyon jó Philips hajszárítót. 
Nagyon jól fúj, 2100 wattos. Tök gyorsan megszárad a hajam. 
És végre van rajta hideg levegő gomb is, 
amit nagyon hiányoltam az előző 3 hajszárítónkból. :D




Továbbá kaptam még Londonból egy kis "szépségcsomagot", 
amiben egy natúr fürdősó és egy kakaóvajas testápoló található.
 Annyira fincsi az illata,és nagyon jól hidratál. 
A kiszáradt lábamat nagyon gyorsan helyrepofozta.
Plusz borotválkozás után is nagyon puha tőle a lábam. ^^
Kár, hogy Magyarországon nem kapható ez a termék. :)
Sőt igazából semmi infót nem találtam róla a neten. :D



Anyáéktól kaptam egy elektromos fogkefét. 
Braun márkájú. Mivel fogszabis voltam, egy kis ragasztót még mindig érzek a fogaimon, 
úgyhogy remélem ez az ultraerős fogkefe le fogja idővel szedni. :D
Első kipróbálás után az egész ínyem vérzett, szóval valószínűleg
 valami ínygyulladásom is lehet, nagyon örülök neki >.< 





Hát úgy nagyjából ennyit az ajándékokról.
Idén szilveszterkor nem volt semmilyen kirívó dolog. 

Házibulit nem akart senki bevállalni, úgyhogy Levivel töltöttem az utolsó 2012-es napot. 
Persze nem csináltunk semmi különöset, ugyan olyan volt, mint bármelyik hétvége, 
de azért nagyon jó volt azzal lenni, akit a legjobban szeretek. ^^ 
Úgyhogy tök jól éreztem magam. 
Este olyan 11körül elmentünk a főtérre (Százhalombattán) , 
mert megint ilyen zenés, vásáros cuccok voltak.
 Persze nem maradhatott ki a gangnam style sem.
Tóth Gabi is a fellépők között volt. Éjfélkor meg volt a szokásos tűzijáték, 
és utána mentünk is haza, mert olyan hideg volt, hogy 1,5 óra alatt lefagyott a lábunk. :D
Utána hazafelé még beugrottunk szomszédolni, hogy anyuéknak is mondjunk egy BUÉK-ot, és hajnali 1 körül pedig hazakullogtunk. 
Hát úgy nagyjából ennyi történt. 
Kommentben várom a ti élményeiteket is. ^^
Kinek hogyan telt a Szilveszter?
Otthon csendesen vagy oltári nagy bulival? 

XoXo
Annie




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...