#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 6.

Vasárnapi beszámoló

Sziasztok!
Sajnos a képfeltöltéses dolog még mindig nem oldódott meg. Végigpróbáltam már az összes böngészőt, de nem jó, úgyhogy jövőhéten barátom elviszi a gépet és megpróbálják megcsinálni. Újrarakják majd az egészet. Grrr..

Nah, de írok egy kicsit a hetemről. 
Csütörtökön végre taliztam a volt középsulis évfolyamtársammal Diával és a barátjával. 
Már vagy 2 éve nem láttuk egymást, úgyhogy most nagyon jó volt beszélgetni meg minden. ^^ <3
De nem csak beszélgetés volt a fő cél, hanem a fotózás is, ugyan is Diáról én mindig szoktam képeket csinálni, főleg ősszel. :D De az őszi fotózás most kimaradt, úgyhogy most be is pótoltuk így télen. 
Szerencsére nem havazott és tökre sütött a nap is, úgyhogy viszonylag jól sikerültek a képek.
Majd töltök fel egy-kettőt, ha kiválogattam, kiretusáltam őket stb. :D
Utána másnap meg a gyaru közösségünk 3 tagjával találkoztam az Allee-ban. 
Mindenki nagyon aranyos volt, jót tudtunk beszélgetni.
Néha-néha nem tudtam végigmondani egy-egy mondatot, 
mert mindenki egymás szavába vágott, 
de szerintem ez az első talinak volt köszönhető vagy nem tudom. :DD
A részletes beszámolómat itt meg is találjátok: 
http://hungarian-gyaru.blogspot.hu/


Noémi meg én érkeztünk elsőnek a talira, mert a többiek késtek egy órát, de végül is nem baj, mert Noémivel kifejezetten jót dumáltunk kettesben. Szerintem nagyon aranyos lány. Rettentően bírom, már most. :D Kicsit olyan, mintha belelátnék a fejébe. Van köztünk némi korkülönbség. Nagyjából 3 év, ha kerekítek. Szóval talán a korkülönbség miatt lehet az, hogy úgy érzem, hogy belelátok a fejébe.
 Abszolút megértem amit mond, meg amiket szokott írni a blogjába. 
Szerintem, ha bemásolnám neki a régi személyes blogom linkjét, tuti, hogy találna vagy 500 olyan mondatot, ami egy az egyben ugyan az, mint amit én is írtam anno. 
Csak akkoriban 16 évesen még nem tudtam normálisan fogalmazni,
 így elég sok az "őőőő"  " hmmm"  "háááát"  a blogomban. :D 
Nah szóval az a lényeg, hogy szerintem mindkettőnknek egy legjobb barátra lenne szüksége, 
de hogy ez hogy fog alakulni, meg ki mennyire lesz nyitott a jövőben,  azt majd a sors úgy is eldönti.
Általában ilyen barátkozós dolgok mindig kudarcba fulladtak eddig, de hátha.
A remény hal meg utoljára nem de? 
Aztán még csak annyit, hogy a Fb-os gyaru csoportban közösen rendeltünk kontaktlencséket. 
10 lencsét rendelhettünk, és így elég olcsón megúsztuk a költségeket. :D
Én ezt a lilát választottam: 


Aztán ezen kívül rendeltem még műszempillát, vagyis nem én rendeltem, hanem Dóri a Gyaru FB csoportból. Elfelejtettük, hogy az én címemre küldjék a szempillákat és ne az övére, úgyhogy most írnia kellett az eladónak, hátha tud valamit csinálni az ügy érdekében. :D
Két félét vettem. Az egyik egy sűrűbb szempilla, a másik pedig egy kevesebb, de hosszabb szempilla. Az utóbbit át szeretném alakítani alsó szempillának, mert az külön drágább volt, mint ez a 20pár együtt véve. :D



XoXo
Annie


2 megjegyzés :

  1. mennyi 1 ilyen szempilla csomag? a szállítási költség horribilis?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy csomag 0.99 $ volt, én kettőt rendeltem plusz mellé egy fekete színű ragasztót és így ez a három 800ft volt összesen.
      Ingyenes a posta, mert úgy állítottam be a keresőt. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...