#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. aug. 14.

Meglévő mangáim + új post sorozat + beszámoló


Sziasztok!
Régen volt frissítés, ugyanis nem voltam itthon. 
( A Facebook-os oldalon  mindig folyamatos tájékoztatás folyik a hollétemről ^_^ )
Na szóval a tárgyra visszatérve mostanában kapott el a láz, hogy be kell szereznem jó pár mangát. Többek közt Árnybíró, Princess Ai, Borsmenta etc. Imádom a mangákat. :D Nem győzöm leírni. Én még nem olvastam rossz mangát. Jó tudom, kissé elfogult vagyok a mangákkal szemben, de komolyan eddig mindegyik lekötött. Nincsenek nagy elvárásaim, azért olvasom, hogy szórakozzak. 
Tudom, hogy sok hibát vétenek a fordítók is a szöveggel kapcsolatban, 
de istenem, ki az az ember, aki soha nem téved? Nem igaz? 
Örülök, hogy egyáltalán mangát lehet olvasni a mi kis hazánkban. :D
Szóval én minden mangát lelkesen gyűjtögetek. Szeretem a drámát,
 a könnyed shoujo-t (cukormázas lánymanga), vámpírsztorikat. Jöhet bármi. :D

És itt az én kis mangagyűjteményem ^_^


Ez lenne az én kis kollekcióm. Egyenlőre ennyi van, de folyamatban van pár újabb kötet megszerzése. Pl. a Borsmenta végig meg lesz hamarosan, a Princess Ai 3. részére is várok, plusz Chrno 3. rész is hamarosan érkezik hozzám 
. A nana és a love*com mangát szeretném még nagyon begyűjteni, 
de arra jelenleg nincs keret T_T
A mangák iránti szeretetem miatt döntöttem úgy, hogy lesz mangaajánló post, a saját véleményemmel. Elsősorban a magyarul megjelenő mangákat veszem szemügyre, de utána a külföldön megjelent, de magyarul is elérhető/letölthető mangákat is kidumálok itt a blogon :)  

Mit szóltok hozzá?

Manga olvasási irány 

U.i.: Nektek mi a kedvenc mangátok?
 És melyik az, amibe tuti nem kezdenétek bele?


Beszámoló

Na hát a hetemről annyit, hogy nem volt túl változatos. Egész héten dolgoztam. Reggel 8kor indultam és este fél 8ra értem haza minden nap. Minden nap fájt a fejem, úgyhogy elég nehéz volt koncentrálnom a dolgokra. ( Vashiányos vagyok >.< ) Persze nem voltak nagy feladataim, scannelés, igazolványkép készítés, fénymásolás, vásárlás. Aztán utána jött az, hogy nekem kell jégkása. :D 
Vettem is 2x, aztán meg beteg is lettem. >.< 
Mai napig köhögök. Szerencsére csak hőemelkedésem volt, úgyhogy megúsztam. A párom húgának nemrég volt a 19. születésnapja. Csináltunk neki egy meglepetéspartit. Elég szűkösre sikeredett a létszám, mert sokan nem értek rá. :/  A párocskámtól kaptam csak úgy egy  pici csokrot. : )  ^^  tök cuki höhö (lásd: kép) 
A buli előtt beugrottam a munkahelyem mellett lévő fodrászatba, mert a fotókidolgozó gépek 40 fokon mennek és nagyon megizzadok. A hajam pedig a hő hatására szépen kunkorodik. :D Kivasalta, meg be is szárította. Tök rendes volt, nem  kért érte pénzt. *_* Megdicsérte a hajamat, mondta, hogy nagyon szép. Kérdezte is, hogy mit használok rá. Arra azonban gyorsan rájött, hogy én vágtam a frufrumat. >.< Mondta, hogy menjek vissza, hogy levágja normálisan, mert ez így tragédia. :D háhá 
A barátommal megnéztünk egy nagyon jó Dorama-t (sorozat), arról írok is egy beszámolót, mert szerintem érdemes megnéznie mindenkinek. Úgy néz ki, hogy megyek az októberi Mondoconra, méghozzá a párommal. :D Teljesen bezsongott, be is akar öltözni. Meg is lepődtem rajta, mert ő alapjáraton nem egy Ázsia fan. :D Jó azért a Japánokkal nincs baja. Meg animét is néz velem, ha kell. :D  Már amúgy a kardját is legyártotta. >.< :D Én még nem tudom, hogy mi legyek. Egyenlőre a K-on animéből szemezgetek az egyik főszereplő leányzóval. :P 
Más jelmezre most nem lenne pénzem sajnos. Varrni meg csak plüsst tudok. :DD
Csütörtökön megint elutazom, mert a 20.-át a Balatonon töltjük a többiekkel. Minden napra időzítettem be előre post-okat, úgyhogy olyan lesz, mintha el se mentem volna. :'D

És nektek hogy telt a hétvége? :) 



2 megjegyzés :

  1. Dejóóó! Jössz con-ra. :) Majd talizunk. :D
    Sztem jó ötlet a mangás beszámoló is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nagyon úgy néz ki, hogy megyek. Csak aztán a pénzügyi dolgok nehogy keresztülhúzzák a számításaimat.
      >.<

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...