#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. aug. 5.

Heti beszámoló - könyvek könyvek hátán

Sziasztok!
Mostanában elég kevés volt a frissítés. Ez főleg a munkám miatt is van, na meg sokszor nem is vagyok otthon. Persze, mint látjátok időzítettem minden napra nektek egy bejegyzést, hogy ne maradjatok post nélkül ^^. 
A hetem elég gyorsan elment. Nem történt túl sok minden. 
Az egyik nagy változás, hogy én is csatlakoztam a Rukkola.hu csapatához. Ingyen kapok egy csomó könyvet és én is adok fel könyveket a postán. Sőt még személyes könyvcserélés is volt a héten. 
Mindenki nagyon pontos volt, és aranyosak is, úgyhogy nem volt semmi gond. 
Mivel én nem csak kifejezetten Japánt szeretem, hanem Ázsia más országait is, ezért lecsaptam egy Kínáról szóló könyvet/albumot. Nagyon szép, 7000Ft eredetileg, de ennyi pénzem tuti nem lett volna mostanában, úgyhogy nagyon örültem neki, hogy ingyen az enyém lett. ^^



Sikerült elvinnem ezen kívül még egy Glamour Nagy Tedd & Ne tedd könyve.
Szeretem a Glamour magazint, úgyhogy tuti, hogy tetszeni fog a könyv változat is. :D 


Amiket pedig mostanában olvasok az a Shiver (Borzongás) c. könyv. Nagyon jó kis könyv szerintem. A könyvtárból kölcsönöztem ki. Megmondom őszintén a tartalmat nem olvastam el, csak megtetszett az előlapja. :D A könyv egy vérfarkasokról és egy csajról szól. Van benne romantika, akció, dráma. Kicsit Twilight-os beütése van, de nem rossz. 



A Love*Com mangát is elkezdtem olvasni. Most még csak az első két rész van meg. Remélem hamarosan be tudom gyűjteni a többit is. Az anime változatát is nagyon csíptem, úgyhogy szerintem nem fogok csalódni benne. :D  


Annyi mangám gyűlt össze, hogy keresnem kellett egy új polcot, ahová átpakolhatom őket. Szeretem ahogy így egyben vannak. Egyedül a mangáimat szeretem rendszerezni. Olyan jól mutatnak. :D 
Úgyhogy most a nagy dvd tartó függőlegesen hosszú polcomat átváltoztattam Japán/Manga/Kína/Ázsiai dvd-k tartóhelyévé. :D Nagyon jól mutat. Sokkal jobb, hogy mangák vannak a dvd tartóban. höhö. ^^



Jelenleg az Árnybírót szeretném összegyűjteni. Eddig a 12.-ik részig van meg, de hiányzik a 6., úgyhogy az nagyon nagyon kellene. :D Ha valaki odaadná olcsón annak örülnék >.< 



A melóhelyem amúgy szuper. Tudok facebook-ozni is. Meg néha el-el engednek minket jégkásázni vagy vásárolni. :D Olyan fincsi citromos jégkását ettem, hogy húúúh. Ha holnap is dög meleg lesz, tuti veszek még. :D Nagyon jólesett. Ezer éve nem ettem/ittam jégkását ^_^
Ti szeretitek? 

2 megjegyzés :

  1. NE is mondd a jégkását,akarok egyet most :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én holnap veszek, ismét egy citromosat. :D Valahogy a nyáron mindig a citromos/lime-os dolgokra vagyok rábukva. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...