#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. aug. 7.

Manga Akció az Alexandránál! Mangafan kiadónál felzárkózási akció!



Alexandra Akció!

Sziasztok!
A héten leakcióztak jobbnál jobb mangákat.
( Pl. Vampire Knight, Hetalia (iszonyat vicces :D ),Princess Ai, Árnybíró, Nana stb)
A kiadók kötetei 35%-os kedvezménnyel lehet megvásárolni. 
Tehát az átlagosan 2000Ft-os manga 1300Ft-ért megkapható. 
Az Árnybíró pedig 1000Ft-ért.(kerekítettem)


Mangafan akció!

A mangafannál is felzárkózi akciók zajlanak éppen.
 Érdemes kihasználni. Pl. 4000ft-ért 3 kötetet vihetsz. (Nana, Love*Com) :)



Nektek mi a kedvenc mangátok? 

4 megjegyzés :

  1. Végre! Erre a pillanatra vártam! Irány az Alexandra!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik :) Ennek a bejegyzésnek különösen örülök, mert ritkán nézem az Alexandra oldalát, még a végén lehet vásárolok 1-2 mangát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy rátaláltál a blogra. :) Már 1 éve működik. Kevés helyen hirdetjük magunkat,de örülök hogy ennek ellenére is idetaláltál! ^^ Remélem tetszeni fognak a japán magazinok meg minden egyéb :)

      Sajnos én most pénzhiányban szenvedek, de egy könyvcserélő programban vagyok, és egy csomó mangát kaptam ingyen :D Erről olvashatsz is az előző bejegyzésemben. ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...