#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. aug. 26.

Csak sminkek és hajkreációk 2008-2009-ig


 MAKEUP 2008-2009

Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy a 2008as újságoktól kezdve kiválogatom csak a sminkeket és a frizurákat. 
Mai nap a 2009-es magazinokig jutottam el, de hamarosan jönnek a 2010-es újságokban lévő sminkek és hajkreációk is. A blogot 1 éve kezdtem, de akkor még nem volt konkrétan kialakulva a blogbejegyzések stílusa. Ezért van az, hogy 2008-as évjáratú magazinokat is töltöttem le, és fel sem használtam a blogon. :D 
Ezért most itt egyben megtalálhatjátok az összes dolgot, ami ehhez a 2 témához kapcsolódik. Remélem találtok valami hasznosat, vagy merítetek belőle ötletet. : )

Have a Good Day! 
*CHU CHU*






























































































































































Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...