#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. júl. 14.

⦗ COSMETIC ⦘ Secret Key: Sweet Glam Tint Glow teszt | Korean Review


Ismét egy koreai teszt! :) 
Bevallom rengeteg tesztfotót megcsináltam előre még hónapokkal ezelőtt, de csak most jut arra időm, hogy be is mutassam őket nektek. Úgyhogy nem, nem mostanában vásároltam fel mindent. :D 
(kivéve ezt a rúzst, mert ez nemrég érkezett)  
Mielőtt használnék egy terméket, mindig elsőnek megcsinálom róluk a teszt fotókat, hogy később ne a használtat kelljen bemutatnom. Azóta persze használom őket, és meg is van már a kialakult véleményem. 


A mostani rúzs pár hete érkezett, azóta használom lelkesen. Nem igazán tudtam, hogy mire kell számítanom a "Tint Glow" elnevezés miatt, mivel egy rúzs vagy szimplán egy rúzs, vagy tint, ami ugye többnyire folyékony állagú. Ez a rúzs pedig ötvözi a kettőt, ezért is izgatta annyira a fantáziámat.
Én egyébként a Lollipop Pink árnyalatot vettem meg. Ez a Sweet Glam legújabb 3 színe között szerepel.

 A színe igen intenzív. Képek alapján kicsit halványabbra számítottam. 
Végül is szeretem az erős színeket, szóval semmi problémám nincs vele. :) 
A tartósságára, hát nincs panaszom, sőt! Az egyik legtartósabb rúzsom, amit használtam. 






A rúzs egyik különleges képessége, hogy rétegenként egyre erősebb színe van. Az állaga nagyon krémes, meg is lepődtem, hogy mennyire puha, könnyen siklik. Viszont itt jön képbe a "tint" hatás, ugyanis egy idő elteltével a rúzs megszárad, eltűnik a fényesség és a rúzsos állag, és átveszi a tint a főszerepet. Azt hittem, hogy szárítani fog emiatt, de nem tapasztaltam semmi különöset. Emiatt lesz egyébként a rúzs sokkal tartósabb a társainál, mivel a száradást követően nem jön le egykönnyen.
Az első réteg viszonylag halvány, kicsit "visszafogottabb." Az én kedvencem a 2. réteg, mivel most nyáron igazán jó szín. A harmadik réteggel az a bajom, hogy picit beleül az ajkakba, mert túl sok kerül fel addigra. Habár, lehet, hogy ha több időt várunk a rétegek között, akkor kevésbé látszana. 




SWATCHOK
(A swatchok természetes fényben, vaku nélkül készültek.)








Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...