#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. júl. 15.

⦗ COSMETIC ⦘ Koreai Kozmetikumok - INNISFREE, SULWHASOO


Nemrég az Ambroziakozmetikum.net felajánlásából választhattam pár koreai terméket kipróbálásra. Természetesen rögtön olyan termékek felé vettem az irányt, amiből vagy hiányom van jelenleg. Ilyen pl. az arctisztító, amit minden nap használok, és pont most fogytam ki az Etude Baking Powder-éből. 


Az Innisfree márka egyébként is az egyik nagy kedvencem a koreai márkák között, hiszen majd minden termékük kiváló INCI-vel rendelkezik. A csomagolásuk többnyire egyszerű. Az innisfree nem a megszokott "cukiságot" hozza nekünk Koreából, hanem a szimpla, természetes értéket. 
Ez az arctisztító pedig egészen pontosan egy pórustisztító arclemosó hab, mely a Jeju vulkánból származó bőrbarát ásványi anyagok segítségével hatékonyan és kíméletesen távolítja a pórusokban rekedt faggyút és szennyeződéseket.A Jeju vulkáni anyag enyhén lúgos, ami az emberi szervezet számára jótékony tisztító hatással bír. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mit tud. Az Etude arctisztítóját már háromnegyed éve használom, úgyhogy jó lesz váltani úgy érzem. 

A másik termék pedig a jól ismert Zamian márkától a kakaós szappan. Ez főleg a problémás bőrűeknek nyújt állítólag hatékony segítséget. Szerencsére én már csak ritkán vagyok pattanásos, de akkor nagyon. Na meg így nyáron a zsíros bőröm sokkal nehezebben kezelhető, főleg ezért is esett rá a választásom. Valószínűleg a párom is használni fogja, úgyhogy ketten is tesztelés alá vonjuk majd a kicsikét. 

És végül két SULWHASOO tisztító lehúzható maszk minta. Nem próbáltam még semmilyen Sulwhasoo terméket, úgyhogy kíváncsi vagyok erre is nagyon. 


INNISFREE JEJU VOLCANIC PÓRUSTISZTÍTÓ ARCLEMOSÓ HAB LINK 
ZAMIAN CACAO HANDMADE SOAP kakaó szappan  ║ LINK 
SULWHASOO TISZTÍTÓ MASZK minta  ║LINK ║





2 megjegyzés :

  1. Én most rendeltem tőlük nagyobb tételben...eldöntöttem hogy rendberakom az arcom és a nyugati kozmetikumok megbuktak nálam úgyhogy remélem jó helyen járok ezúttal :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is abszolút tiltó listás termékek lettek az itthon kapható drogériás cuccok. Egyszerűen nincs olyan cucc, amibe ne tudnék belekötni. Itthon már csak rúzst vagy szájfényt, meg ugye szempillaspirált veszek, más már nem nagyon.

      Sok sikert az arcod rendbetételéhez. :)

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...