#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. júl. 11.

⦗ COSMETIC ⦘ Holika Holika Jewel Light Two Color Eyes teszt | Korean Review


Tavaly vettem ezt a mini szemhéjpúdert a Holika Holika márkától, de el is feledkeztem a teszt bejegyzés megírásáról, annyira a rutinommá vált ennek a kis terméknek a használata a mindennapokban. Abszolút táskába bedobós termék, így bátran tudom ajánlani mindenkinek, aki helytakarékos "palettát" szeretne. 


A szemhéjpúder 5 féle változatban létezik. Van mono változata is a Jewel kollekciónak, de nekem a választás fő szempontja az volt, hogy egy olyan szemhéjpúderem legyen, amit utazások/munka miatt csak bedobom a táskámba, és nem egy színből áll. Nem szeretek a szememre csak egy színt használni, mert így nincs árnyékolás, és szerintem kicsit furán hat. A szemhéjpúderek általában vagy 3-6 vagy színből állnak, vagy pedig mono-k, ezért ritkaság, hogy egy ilyen pici termékben két szín is megbújik. Ráadásul elég jól kihasználható szín mindkettő. 



Nekem a 02-es Beigi Brown árnyalat van meg. Elég sok időnek kellett ahhoz eltelnie , hogy rájöjjek, hogy az én világoskék szememhez bizony nem nagyon állnak jól egyes árnyalatok. Hiába tetszik a zöldes, sárgás szemhéjpúder, szerintem rajtam borzalmasan mutat. Úgyhogy lassan 3 éve csak barnás, beige, natúr árnyalatokat használok a szememre. Ezeket a színváltozatokat keresem folyamatosan a márkáknál. ( Pl. Catrice-nek elég jó színösszeállítású palettáik vannak ).
Ez a kis szemhéjfesték egyébként tartósságra szemhéjalap nélkül egy közepesnek mondható. Szerintem elég szép amúgy a színe. Picit a barna csillámos, de nem nagy csillámokra kell gondolni. Hétköznapi sminkemet szoktam vele megcsinálni, plusz munkahelyemre is ezt viszem. Sajnos szemhéjalapot még nem tudtam venni,hogy azzal is teszteljem,  de már a kívánságlistámon van, mert szerintem erősebb színt is ki lehet csikarni ebből a szemhéjfestékből. És persze ezáltal a tartóssága is lehet, hogy jelentősen megugrana. Nekem sajnos olajos szemhéjam van, így a tartósnak mondható termékek sem olyan tartósak az én szememen, úgyhogy én ezzel a Holika Holika kollekcióval meg vagyok elégedve, biztosan fogok még belőle venni a jövőben. 





Swatchok

[Vaku nélkül természetes fényben]


[Vakuval]







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...