#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. júl. 4.

⦗ COSMETIC ⦘ Essence Glossy Stick teszt | 04 Poshi Pink


Sziasztok!
Ismét hoztam nektek egy tesztelős bejegyzést, ugyanis nemrég vettem az Essence márkától a Glossy stick nevezetű rúzs ceruzát. Sokat gondolkoztam, hogy a matt vagy a fényes verzió legyen, de végül a szín miatt a glossy-nál maradtam. Sajnos a táskámba bedobtam és a felirat azonnal le is kopott, úgyhogy ezért elnézést, de hát erre lehet számítani, legalább ezt is láthatjátok. :) 



Én a 04-es Poshi Pink színt választottam, hiszen ez egy remek nyári rúzs az élénk, feltűnő színével. Az állaga igazán krémes, ami számomra fura, mert nekem mindig is más jutott eszembe ezekről a fajta rúzsceruzákról. Keményebb állagra számítottam. Jó gyorsan le is koptattam. A pigmentáltságára nem lehet panasz, valami brutál színe van. Kicsit vigyázni is kell, hogy előtte kissé radírozzuk meg az ajkakat, mert ez a szín eléggé kihozza a csúnyaságokat sajnos. 



Hoztam két swatch-ot is. A felső képen a vaku nélküli színt láthatjátok a karomon, az alsón pedig a számon láthatjátok, immár vakuval fotózva. 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...