#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. márc. 14.

My Diet Plans- vol. 3

Sziasztok!
Igen, lehet, hogy már tökre unalmas, de a héten ismét elkezdtem az "eszeveszett" fogyókúrát, 
bár múlt évben áprilistól szeptemberig ledolgoztam 10 kilót, most megint 5-6 kilóval több vagyok a karácsonyi punnyadás/zabálás miatt. 
Pedig mindig megfogadom, hogy nah most karácsonykor nem eszek sokat, 
de valahogy az összes szomszéd hozta a jobbnál jobb nasikat, meg pároméknál is mindig volt valami sütike,
 úgyhogy a fele simán vissza is jött. :/
Tavaly is pont ilyenkor kezdtem neki a dolognak,
 úgyhogy, ha a számításaim helyesek 6-7 kilót pont le fogok tudni adni augusztusig. :D 
Fő a lassú tempó, nem akarok gyorsan lefogyni, 
hogy aztán 20 kiló visszajöjjön az éhezés utáni zaba miatt. :D 


Tudom a kitartásom tavaly is csak fél év kemény munkára korlátozódott, és utána meguntam az állandó odafigyelést, de valahogy mindig alábbhagy a lelkesedésem. Tudom azt is, hogy ennek életstílussá kéne válnia, nem pedig egy kicsi időszaknak. Sajnos ez elég nehéz, főleg, ha a minőségi és kevesebb zsírt tartalmazó dolgok azért valamivel drágábbak, hiába mondják, hogy nem pénz kérdése a helyes táplálkozás. 
Pár darab paradicsom 500ft, az alma is nagyon drága lett, és a tojás sem valami olcsó mulatság. És ezek még csak a nagy áruházas dolgok, amikben köztudott, hogy jóval kevesebb tápanyag van. Igazi piactéri gazdáktól kéne ezeket beszerezni, azok tuti több vitamint tartalmaznak, mint a Tesco-s Spanyol/Görög változat. 



Szerencsére szeretek kísérletezgetni, kitalálni, hogy milyen finomabbnál finomabb dolgokat ehetek a diétám alatt ami teljesen lightosabb, mint az eredeti verzió, és tápláló is egyben. Párom is szerencsére állandóan edz, úgyhogy együtt tudunk edzeni, így talán még jobb is a helyzetem, mint másnak. 
Egyedül is szeretek ugyan edzeni, de ketten sokkal jobb. : )

A mai vacsorám ez az "ál" pizza volt. :D
Naná, hogy nem tésztából van. :)
Merő tojás az egész. De a végeredmény nagyon fincsi, és még pizzának is néz ki képről. :D 
Így kell ezt csinálni! ^_^



2 megjegyzés :

  1. De jól néz ki ez az ál-pizza, meg tudnád osztani, hogy hogyan készült? A fogyáshoz meg sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, igyekezni fogok : )
      A " pizza" elég egyszerű mivel nagyjából ugyan az mint egy tojásrántotta.

      2 tojást összekevertem egy edényben, raktam bele fokhagymadarabokat, bazdalikomot, fekete borsot, oregánót és chili fűszert mert szeretem a csipőset, ez már ízlés kérdése : )
      Aztán vágtam fel sonkát, paradicsomot. Az olivaolajos Serpenyőbe beleöntöttem a felvert tojásokat és rápakoltam a sonkát majd a paradicsomot és leszórtam egy pici félzsíros sajttal ^^
      A tetejét is leszórtam oregánóval és kis olivaolajon megsütöm :) nagyjából 6 perc alatt kész is

      Majd írj hogy neked milyen lett ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...