#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. márc. 25.

My Diary - Étrend-kiegészítő, Edzés, Arcradír, Manga


Sziasztok!
Jó régen volt már személyes bejegyzés a blogon, de ritkán történik valami említésre méltó, főleg most, hogy itthon vagyok és nincs munkám :D 
Gyakorlatilag a szokásos bevásárláson kívül máshova nem nagyon megyek. 
Néha barátommal elmegyünk sétálni edzés után vagy ilyesmi, hogy ne legyünk folyton a panelben, hanem szívjunk egy kis friss levegőt. :D 



 Mostanában ritkán csinálok magamról fotókat.
 Általában a régi képeimet szerkesztgetem meg és töltöm fel FB-ra, meg ide oda. :D 
Régebben minden héten elkattintottam magamról pár képet, most már jó, ha 2 hetente 1x csinálok fotót magamról. Bár lehet, hogy a régi telefonom miatt szoktam le a fotózásról. 
(nagyon nagyon rossz volt már a kamerája :D )
Most meg megvettem az új Sony xperia telefonomat, és viszonylag szép képet csinál, úgyhogy lehet, hogy megint rá fogok kapni a dologra. :D

Itt is egy mobilos kép. ^^




Nemrég sikerült végre megvennem a Nana manga 14. részét is, 
ami a karácsonyi animeconon jött ki, de a könyvesboltokban csak nemrég lett elérhető, 
úgyhogy le is csaptam rá. :)
Szerencsére, ha webshopon keresztül rendeled, mindig 3-400ft-al olcsóbb. 
A kötet eredeti ára 2000Ft lenne, én ezt most 1600Ft-ért vásároltam.
Még mindig imádom ezt a mangát. 
A fiatalabb korosztályt és a 25-30-as éveikben járó nőket is megcélozza ez a sorozat, 
ezért nem lehet megunni. :D 





Mostanában több arcradírt is vettem. 
Sajnálattal látom, hogy a sűrűbb szemcsékkel megáldott lemosók szinte hiánycikkek nálunk. Alig találok a drogériákban olyan márkát, ami forgalmaz sűrűbben szemcsézett arcradírt.
A rossmannban is csak ez a kettő volt, ami úgy ahogy sűrűbb állagú volt, és nem az a sima "elvétve van benne pár szem golyó" effektussal rendelkezett. 
Elsőnek a Himalaya barackos arcradírt vettem meg. 
Illata nem nagyon tetszik igazából. Azt hittem valami kis barack érezhető lesz rajta, de nem. :D 
Az állaga viszont nem rossz, kellőképpen radíroz. Majd meglátjuk, ha elfogy, hogy hogyan teljesít. 
A másik pedig a Rival de Loop arcradírja volt, aminek mesés illata van. Plusz nemrég olvastam sok blogon, hogy a panthenolnak milyen jótékony hatásai vannak. Sok blogger már a hajára is keni, plusz ugyebár a panthenol az égési sérüléstől kezdve a gyulladásokra mindenre jó, úgyhogy amint megláttam, hogy rá van írva, hogy panthenollal, gondoltam adok neki egy esélyt. 
Ennek a textúrája sokkal selymesebb, mint a Himalaya arcradírnak, de ugyan olyan sűrű benne a szemcse, úgyhogy szerintem remek arcradír. :)





Azt hiszem 1 hónapja vásároltam egy FB csoportban megismert leányzótól ezt a nasit. ^^
Egyenesen japánból érkezett. 
400Ft-ért vettem. Sajnos nagyon picike a doboz, és a keksz is nagyon kevés benne. :D
A csomagolása irtó édes, nem beszélve arról, hogy a kekszeken is különféle minták vannak. :D
Belül pedig fincsi csokis. 
Egy keksz, nagyjából 2 centi átmérőjű, szóval picike. Bár most a diéta miatt amúgy sem ehetek belőle. Maximum edzés előtt 1-1 darabot eszegetek belőle, mert biztos rengeteg kalória. : (







Nemrég írtam nektek egy bejegyzést a "tervezett animék listája" címen. 
Ebben benne volt a FREE! is, amit már régebben meg akartam nézni, de jött az ősz meg a tél, és nem nagyon volt hozzá kedvem. :D Most viszont jött a tavasz, a jó idő, és kedvet kaptam hozzá. 
Nagyjából 3 nap alatt ki is végeztem. Próbáltam lassan nézni, hogy minél több ideig élvezzem, de hamar vége lett annak a 12 résznek. : (
Igazából a mondanivalója nem sok. A grafika viszont gyönyörű, plusz a poénos jelenetek is jók benne. Igaz kicsit klisés néhol, de abszolút jól emészthető anime. 
Akik szeretik a sportot, és szeretnek drukkolni, azok biztosan élvezni fogják. :D
Régebben én is sokat úsztam, jártam is külön úszásra még általánosban. Néha 1-1 versenyre is elmentem, mint résztvevő, és abszolút át tudtam érezni a váltóverseny izgalmát. :D
Rendesen szurkoltam a 4 srácnak, hogy nyerjenek. xD haha
Szóval összességében tetszett az anime, érdemes megnézni. 
Szerintem fiúk ne próbálkozzanak vele. :D 
Túl sok benne a "pucér" test, amit ők nem biztos, hogy díjaznának. :D 
Akik viszont látták már az animét, jó hír, hogy idén elvileg már jön a második season! ^^
A youtube-on már fent is van az előzetese! :)



 

Ezt a naplót még a páromtól kaptam egyik karácsonyra. 
Imádom a mintáját, és a színes lapokat. :)
Azt is szeretem, hogy spirál, tehát könnyen lapozható, ami nekem fontos, mert általában képeket is szoktam a naplóba ragasztgatni. 
Nagyjából általános iskolás korom óta írok naplót. Persze nem mindig volt ez rendszeres. 
Középiskolában minden másnap írtam, de a blogom megnyitása miatt úgy éreztem, hogy nincs kedvem kétszer leírni ugyan azt. Blogba meg a naplóba is. 
Aztán rájöttem, hogy mi van, ha valamiért a számítógépek megszűnnek, a blog eltűnik stb. :D 
Így rávettem magam, hogy ismét írjak, legalább hetente, vagy 2 hetente a fontosabb dolgokról. :)
A papír ugyanis jobb esetben maradandóbb, mint egy blog. :D 
Szerintem.





Mint írtam feljebb is, már lassan 3 hete edzek  és eszek komolyabban, megfontoltabban. A kaját mint, mindig most is a kalóriabázis.hu segítségével tudom betartani. :) 
Ez idő alatt nagyjából 1,8 kilót adtam le. 
Sajnos nekem nem 20-30 kilókat kell leadnom, így a fogyásom is sokkal lassabban megy, mint egy több túlsúllyal rendelkező embernek. Szerencsére annyira nem stresszelek a dolgon. 
Tudom, hogy nem vagyok durván elhízott kategória, csak itt-ott vannak kapaszkodóim amiket le kell faragni, plusz ott a narancsbőr, ami nekem csak a súlyzós edzésektől szokott eltűnni. 
Tavaly is amikor edzettem nagyon szép combom meg hátsóm lett. ( narancsbőr szinte nullára redukálódott) Sajnos a hátsófelem kerekségén bőven van mit javítani, főleg ezek miatt szoktam guggolni. :D A sors istenért sem áldott meg nagyobb fenékkel, vagy kerekebbel, úgyhogy ezért nekem durván tennem kell. >.<

Vasárnap rendeltünk barátommal egy nagyobb adag csomagot a bodybuildingbolt weboldaláról. Ő a szokásos fehérjéit rendelte, meg ízületvédőt, mivel elég nagy súlyokkal edz.
Én pedig rendeltem egy Scitec-es Re-Style nevezetű termogenikus zsírégetőt. 
Ez persze nem csodaszer, nem fogok ettől lefogyni, ha csak beszedem és nem edzek. :D
Ez csupán azért van, hogy az anyagcserét kicsit megpörgesse akkor is, amikor az ember nem edz.
Sokszor az utolsó pár kiló leadásánál az anyagcsere megálljt parancsol a testnek és az istenért sem akar lemenni az a 2-4 kiló. Tavaly ugyan ezt éltem meg. Már majdnem megvolt az álom 58 kiló. Csak 3 kiló kellett volna, de hiába ettem jól és edzettem, már nem ment le tovább semmi. Persze utána is néztem a dolog miértjének, és sokan írták, hogy ilyenkor a kalóriát meg kell emelni, mert megszoktam a kevés kalóriás étrendet. Meg is emeltem, de nem történt semmi, úgyhogy eléggé el voltam keseredve, hogy nem értem el a bűvös 50-est. 

Úgyhogy most rendeltem egy ilyet, ami kicsit megpörget. 
Ezt a készítményt csak is teljesen egészséges emberek szedhetik. Mivel koffeint és hasonló pulzusszámot növelő dolgot tartalmaz, 
így értelemszerűen vérnyomás gondokkal küszködők meg se próbáljanak ilyen készítményeket. 
Szerencsére nekem a vérnyomásom többször alacsonyabb, mint magas. Néha alig tudja a doki megmérni, annyira lassan ver a szívem. :D Ami persze nem okoz gondot, mert a doki szerint annyira jó a vérnyomásom, hogy biztosan sokáig fogok élni, wehehe.  :D
Viszont lehet, hogy a diétámat pont ezt hátráltatja. Az anyagcserém is jóval lassabb, mint a páromnak, úgyhogy remélem, hogy ez a zsírégető most beválik. 





És a végére hoztam nektek pár képet az én kis drágáimról. :D
Fent a nyuszim, Vincent. 
Lent pedig a macskám, Szüri, aki most április 1-jén tölti a 19. életévét. ^^





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...