#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. márc. 26.

Ennie's healthy world - Az új inspirációs blogom


Sziasztok!
Tegnap este nyitottam meg az új Tumblr blogom, ahová mindenféle fotók kerülnek fel inspirálás céljából. Sokan írtátok, hogy egy szép testű nő látványától csak még jobban bedepiztek, 
de nálam ez éppen fordítva van. :D Minél többször nézek rájuk, annál jobban inspirál,
 hogy lemondjak a nasikról. 
A fotók között rengeteg "reblog" fotó van, de láthatjátok köztük a saját fotóimat is. 
A lightosabb ételeimet le szoktam fotózni, és általában összetevő és kcal értéket is írok melléjük. 
Emellett rengeteg diétás nasi recepjét is meg fogjátok találni, ha a képekre kattintotok. :)
Meguntam, hogy mindig leírom, és mentegetem 100 helyre a receptjeimet, úgyhogy ez a kis tumblr oldal volt rá szerintem a legjobb megoldás. ^^

Ki vágott bele idén az életmódváltásba/diétába?

Kövessetek ti is! ^^





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...