#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. márc. 11.

Essence Sun Club eyeshadow - review


Sziasztok! 
Régen volt már termék tesztes poszt, pedig elég sok újonnan vásárolt kozmetikumomról csináltam már képet, csak a cikk megírása mindig elfelejtődött. >.<

(Vakuval) 

Most egy szemhéjpúdert szeretnék nektek bemutatni. 
Ez pedig az Essence Sun Club glamour to go eyeshadow nevezetű szemhéjpúder, amit a leárazások alkalmával lehetett kapni, így le is csaptam rá, mivel nagyon szép üde, nyárias/tavaszias színek voltak benne. 


A színei teljes mértékben kihasználhatóak. Általában 2 színt használok egyszerre, valamikor hármat, ha jobban ráérek. Mindegyik szín illik egymáshoz, úgyhogy gyönyörűen egymásba lehet őket olvasztani. 
A tartósságára sem lehet rá panasz, pedig én nem szoktam sminkelés előtt szemhéjalapot használni. A Catrice Nude palettájánál egy picit tartósabbnak mondanám, legalábbis nap végére ez jobban fent marad, mint a Catrice. Ha lesz még ilyen barnás, szürkés árnyalatú essence paletta, 100%, hogy meg fogom venni teljes áron is, mert tényleg szuper kis palettát raktak össze elérhető áron. :)


2 megjegyzés :

  1. Ez egy jól kihazsnálható paletta, én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a jövőben lesz hasonló. ^^
      Mostanában csak kéket meg lilát láttam, de az manapság nem a top 1 szemhéjpaletta szín. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...