#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. szept. 13.

Őszi divatkalauz Ázsia módra



Sziasztok!
Az éjszakai órákban lehet csak észrevenni, hogy jön a hideg. 
( Én néha arra kelek, hogy fázok. >.< )
Szerencsére délutánonként még élvezhetjük a napsütést, 
de van egy olyan sejtésem, hogy nem sokáig.. :D 
Én már be is szereztem őszre egy sima fekete, gombos kabátkát, és egy fekete kardigánt is. 
Képet nem készítettem róluk, mert nagyon semmi extra nincs bennük. 
Majd felvéve mutatok róluk képeket, esetleg. :D
Vettem még két pár cipőt, az egyik kicsit tornacipő feelinges, 
de még sem tornacipő.  
( Jól feltörte a lábujjaimat és a sarkamat is T_T )  
A másik pedig egy fekete velúr cipő, aminek kicsit "bakancs" kinézete van. :D 
Ezt majd csak a hideg időkben fogom hordani, mert most még elég meleg van. 
Amúgy már előre félek tőle, ugyanis én még egy olyan cipőt sem tudtam venni, ami ne törte volna agyon a lábamat, meg a lábujjaimat. Úgyhogy kíváncsi vagyok erre a cipőre. :D 
Nem tudom miért van ilyen droid lábam. Pedig csak 38-as! >.<


Na, de most kanyarodjunk vissza a témánkhoz. :D
Az ősz eljöttével Japánban/Ázsiában is kezdenek elő-elő
 tünedezni a kabátkák, sálak, 
melegebb cipők.. stb. Ezek nem is jönnek rosszul már hazánkban sem,
 ugyanis most is épp dideregve ülök itt hajnali 1kor. :D 
Szóval előkerültek a melegebb cuccok, amikből hoztam nektek egy két inspiráló képet, ha esetleg nem tudnátok, hogy mit vegyetek fel, vagy most tervezitek meg az őszi nagy bevásárlásokat. : )


Kabátkák/Blézerek

Rólam azt kell tudni, hogy nagy kabátmániás vagyok. :D
Ha egy boltba, ha egy turkálóba belépek, rögtön a kabát/blézer
 részleget nézem át a legelsőnek. :D Nem tudom mikor alakult ki ez a kabátok 
iránti gyűjtőszenvedélyem, de kialakult. >.<
Főleg a tavaszi és őszi kabátokat szeretem, mint amik a képeken is vannak. 
Az álom blézert viszont azóta sem találtam meg.
 Egyet láttam, ami tetszett. A New Yorkerben volt,  ilyen világos korall színű, 
de sajnos nem volt a méretemben, amikor meg akartam volna venni a leárazáson. 
Amúgy iszonyatos, hogy milyen drágák a blézerek. >.<
Kabát és blézer vásárlásakor oda kell figyelni, hogy jó méretet vesz e az ember.
 A lényeg, hogy fel tudd emelni benne a karod. Ha nem megy, akkor vagy nézz 
nagyobb méretet, vagy varrd arrébb a gombokat. :D










Cipők

Japánban idén ősszel is hódít a barna minden árnyalatában fellelhető, 
Indián stílusú csizma.
Szerintem sokféle ruhával össze lehet variálni ezt a cipőt. Nekem is eléggé bejön, 
úgyhogy a hidegebb időkre, lehet hogy beszerzek egyet én is. :D 


A másik, ami Ázsiában megfigyelhető a telitalpú cipők imádata.
 Ez a hullám hozzánk is elért már egy ideje.
 Japánban ennek a cipőnek a hordása még télen sem okoz gondot. :D






A magassarkú csizmák is nagyon elterjedtek Ázsia utcáin. Főleg az elegánsabb nőkön és a gal stílusba tartozó hölgyeken lehet megfigyelni. Én imádom az ilyen magassarkúakat, de a lábam valahogy nem tud hozzájuk szokni. Van egy hasonló cipőm, mint ez a fekete itt lent, de 1-2 óránál több ideig lehetetlen hordani. :D Irigylem azokat az ismerőseimet, akik mindig ilyenben flangálnak. El nem tudom képzelni, hogy hogyan csinálják. :D 





Egyéb cipők









Kardigánok

A kardigán nagyon jó, szinte bármilyen felsőhöz találhatsz megfelelő kardigánt. Régebben cipzáros pulcsikat vettem és hordtam, de rájöttem, hogy nagyon nem előnyös a számomra. :D Úgyhogy átszoktam a kardigánokra. Főleg az egyszínűeket kedvelem, vagy az olyanokat, amin van egy kis minimális díszítés pl. csipke, fodor, virág vagy ilyesmi. 




Oversize pulcsik

Japánban a nagyméretű oversize pulcsikat is eléggé kedvelik a fiatalok. 
A vékony kis ázsiai lányokon igen jól mutat,de magamon nem tudnék 
elképzelni egy oversize pulcsit, mert úgy néznék ki, 
mint aki felszedett +10 kilót, a szünetben.  >.<
Pedig alapjáraton nagyon tetszenek ezek a pulcsik. 
Hát mindegy, majd egy másik életben, ha 40 kilós leszek.. :D












7 megjegyzés :

  1. jó lett a post én is odavagyok az ázsiai divatért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett ^_^
      Én is imádom, csak kár ,hogy a legtöbb jól kinéző ruhát 40-45 kilós csajokra szabták. :D Attól engem még eléggé elválaszt jópár kiló >.<

      Törlés
  2. Amúgy az oversize pulcsiknál meg pólóknál hogy van a méretezés? S-et írnak bele vagy direkt mondjuk L-XL-eset vesznek belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahonnan a pulcsikat néztem ott az oversize pulcsik mindegyikénél az volt odaírva, hogy one size. Szóval szerintem csak egy méretben vannak ezek kitalálva. :D

      Törlés
    2. De amúgy szerintem simán egy csomóan úgy csinálják, hogy egy klassz kinézetű felsőt XXL méretben vesznek meg,mert jól néz ki. És akkor elvégre az is oversize. :D

      Törlés
  3. Nagyon szuper a cikk ^.^ de az oldal a legjobb (y) csak így tovább ^^

    egy japán őrült : Kamomiru ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Jaj, de aranyos vagy!
      Köszönöm szépen! ^_^ Igyekezni fogok :)
      Remélem még viszontlátlak a kommentelők között! ^^

      Annie

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...