#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. szept. 12.

Egy kis shopping

Sziasztok!
Nemrég értem haza a bevásárlásból.
 Nagykerben voltunk, szóval főleg eladás céljából vásároltunk, 
de azért belefért egy két csecsebecse saját részre is. :D
Nem vettem sok mindent igazából, de azért van pár dolog. 
Vettem két bizsu gyűrűt. Az egyik türkiz színű köves, a másik 
pedig sima egyszerű egy fehér pici kővel. 
Ezekről most nem mutatok fotót, mert annyira nem nagy számok. :D
Találtam egy ilyen Editt Perfect Mat nevű alapozót, ami matt hatást ígér, zsíros bőrűeknek. 
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Állagra elég fura, mert nagyon krémes, 
és eléggé kemény, de a kezemen eldolgozva szépen fedett.
 Ha akarjátok csinálok róla teszt bejegyzést. 
Idő közben megjött egy happolt könyvem a rukkoláról. 
Ezt főleg a párom miatt rendeltem. Van benne egy csomó hasznos tipp a méregtelenítéshez, és az egészségesebb életmódhoz. Ezen kívül meditációs gyakorlatok és masszázs gyakorlatok is vannak benne. :D Szerintem nagyon jó kis könyv, sok szép színes illusztrációval. 



Vettem még két rózsaszín körömlakkot, mert már csak gyöngyházfényű rózsaszínem van csak, úgyhogy pótolnom kellett. Az egyik Da Vinci Vollare lakk, a másik pedig Butterfly márkájú, amit szintén meg lehet találni egy eurós boltokban. ( Ilyen, mint a képen, csak rózsaszínben)


Voltunk még egy turiban is, de nem találtam semmi jó cuccot csak egy sima fekete kardigánt. 
Kardigánból sosem elég. :D Kb 600ft volt, mert kilós turiban voltunk. 
Utólag átgondolva nagyon drágán vettük azt a néhány cuccot. >.< 
Végül pedig vettem pár körömmatricát. Hasonlóakat, mint amiket mutattam már egyszer egy régebbi  bejegyzésemben. Volt cuki hópelyhes matrica is, úgyhogy olyat is vettem, jó lesz majd télre. :D 
Tegnap pedig voltunk lent a kínaiban és láttam egy tök szép őszi kis fekete gombos kabátot 4ezerért. Nagyon tetszett, úgyhogy névnapi ajándékként megkaptam. :D
A páromtól pedig egy pénztárcát fogok kapni, amit kinéztem. :D Alig várom, hogy a kezemben legyen. Tök szép kis halvány rózsaszín, az elején egy nagy masnival és fodrokkal. :D höhö

És ti vásároltatok valamit mostanság?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...