#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. szept. 6.

Könyváradat ismét!

Sziasztok!
Ma megint beszereztem jó pár könyvet. :D ( főleg mangát )
A teljes Tarot Café sorozat meglett a mai napon. Yesss
Aztán a mai nap megkaptam a Japán - Turistaszemmel című gyönyörű könyvet. Nagyon tetszik, remélem a tartalom is éppen olyan jó lesz, mint maga a könyv kinézete és a benne lévő képek. ^^
Aztán a Princess Ai sorozat is végre teljes. Beleértve az Éji hajnal prizmája I.-II. részt és a Pletykák a másik oldalról kötetet is. 
A Nyári srácok mangából csak a 2. rész volt meg, azt is a Tesco-ban vettem még régebben kb. 200 Ft-ért. :D Naná, hogy elhoztam. Úgyhogy az 1. és a 3. részt szintén beszereztem. 
Végül is nem rossz manga, kicsit "amerikai" feelingű, de azért tudtam rajta röhögni. Persze idősebb korosztálynak javasolnám az erotikus képek miatt. :D
Holnap még lesz egy személyes talim a Sayonara Bar c. könyv miatt. Olvastam róla jót, rosszat egyaránt, úgyhogy úgy gondoltam, hogy elolvasom én is, aztán vagy bejön vagy nem. :D 
A személyes tali után még én is adok postára egy könyvet, remélhetőleg kapni fogok postakész borítékot. Ha nem akkor az jövőhétre fog eltolódni sajnos. 


Hátra van még a gyűjteményhez az Angyalok menedéke teljes sorozat beszerzése, és a Makrancos hercegnő beszerzése a 3. résztől kezdve. ( Ha valaki rendelkezik Makrancos hercegnő mangával és eladná olcsón, akkor szóljon! :D  )  
Angyalok menedéke manga 1-3ig lesz meg hamarosan, még a 4. részt keresem olcsón. Remélem valakinek akad majd, és az is teljes lesz. : )
Már annyi mangám gyűlt össze, hogy új polc kéne neki. x'D


Áhh imádom a mangákat, annyira jók. :D 
A szomszédomnak meg egy macskás történetekről szóló könyvet fogok adni. Nemsokára lesz a névnapja. : ) Remélem örülni fog neki. Nagy macskarajongó, úgyhogy tuti, hogy tetszeni fog neki. :D 
A jövőben még jön majd egy könyvem a címe Japán szeretők. Erről elég sok jót hallottam, úgyhogy bátran happoltam el egy illetőtől. :) 
Azt hiszem ennyi a mostani könyvújdonság. 
Holnaptól nem nagyon leszek mert megyek a páromhoz. (Péntektől-vasárnapig)
Persze emailt küldjetek továbbra is, ha valami kérés/óhaj/sóhaj van. : ) 
A kommentekre is válaszolni fogok, mint mindig! ^^

Ti milyen mangát szoktatok megvenni?
Vagy milyen könyvet olvastok jelenleg?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...