#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. szept. 16.

Heti beszámoló - Ázsia center + névnap


Sziasztok!
Nemrég még a magazinok feltöltésével szenvedtem, de állandóan elmegy a net, úgyhogy ez most félbemarad a mai nap. Holnap majd remélhetőleg sikerül feltöltenem a teljes Seventeen magazint. 
Bár ma már felkerült a Popteen szeptemberi száma, úgyhogy addig tessék azt "lapozgatni". :D
Tegnap volt a névnapom. (Enikő)
Hát nem sok embernek jutottam eszébe, de a páromtól azért kaptam 
egy tök kawaiiiii pénztárcát. :D Igaz, hogy én néztem ki, de tőle kaptam. : ) <3
A Balcsis sátrazáskor a 2. pénztárcám is sikeresen tönkrement, 
úgyhogy épp itt volt az ideje egy újnak. :D
Nagyon örülök ennek a tárcának. Pont mindenem belefér, 
még a könyvtáras olvasójegyem is. :D 
Nagyon jó kis puha, bőrös tapintású, belül lila, kis cuki pöttyökkel. ^_^ 
És ki ne hagyjam az elején található szép kis masnit. :D Áhh imádom a masnikat. 
Kabátokon is úgy tetszik a masni, meg pulcsikon is. :D Jajj.. ez a gyengém. :D 




Pénteken voltunk az Ázsia centerben is, mert cipőt akartam venni a hideg időre. 
Valamilyen krém színű csizmára gondoltam, de nem volt olyan ami igazán tetszett volna. 
Végül felpróbáltam ezt a fűzős cipőt, és megtetszett. Körbejártuk az egész épületet, de nem találtam jobbat ennél, úgyhogy visszatértem ehhez a cipőhöz, és el is hoztuk. 5500Ft volt, tuti hogy az épületben olcsóbban is meg lehetett volna venni, de annyi cipő bolt volt, hogy azt se tudtam hol áll a fejem.
Amúgy az Ázsia centerben nagyon figyelni kell ám, mert ha van egy cipő 5ezerért, akkor lehet, hogy a mellette lévő boltban ugyan azt megkapod 3500ért. >.<
Úgyhogy ne vegyetek meg semmit első látásra, hanem nézzetek körül, mert azért 2 ezer forint különbség az már elég sok egy cipőnél. :D



Jah és még valami. Nemrég hozzájutottam jó pár műkörömbe való csillámporhoz. 
Darabja 250Ft. Aki érdeklődne a csillámok iránt, az kérem küldjön egy emailt, és megtárgyaljuk a részleteket. 
encsi00@gmail.com
Főleg személyesen adnám át. Érd - Budapest környékén, mert félek, hogy a postán megrongálódnának.
 Bár, ha valaki a posta ellenére is szeretne venni, akkor természetesen postázom őket, bubis borítékban! Talán úgy nem lesz semmi bajuk.  Ha 10-nél pedig többet vásárolsz, akkor én állom a postát! 


Ha minden igaz sikerült megszereznem a Démonnapló mangát 1-7ig. :D
 Holnap megyek 5 részért,  kettőt meg még várok postán. 
( Pont az első két részt >.< )
Kíváncsi vagyok, hogy milyen. Eddig csak jókat hallottam erről a mangáról.
 Bevallom eleinte a borító miatt nem tetszett. :D Nem fogott meg a külseje a könyvesboltban. 
Egyedül a II. rész előlapja tetszik, a többi olyan nem tudom, 
fura a színezés, vagy nem tudom. >.<
Egy leányzóval pedig sikerült cserélnem egy Love*com 3. rész mangát  
egy szegecses karkötőre. Imádtam azt az animét, úgyhogy már alig várom, 
hogy elolvassam a Lovely Complex 3. részét is. : )
Jaaa, és még valami! Valaki nem olvasta közületek a teljes Princess Ai sorozatot? 
A 3 részt + a két prizmás részt is.  :D Egy valamit nem értek benne,
 és szívesen megvitatnám a dolgot. :D 

  

8 megjegyzés :

  1. Utólag is Boldog Névnapot! :D A pénztárca meg annyira, de annyira édes és masniiiis :D
    A csillámok vajon sima díszítésre is jók vagy csak műkörömbe? :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, köszönöm szépen! ^^

    Igen, annyira cuki, rögtön tudtam, hogy ő hozzám tartozik : D x'D

    A csillámporok jók bármire. : ) Bármilyen holmi díszítésére, de extrémebb sminkekhez sem rossz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú, a lila meg a sötétebb kék birizgálja a fantáziám :D

      Törlés
    2. Ha szeretnéd őket, akkor tudom postázni is, de BP-re is felmegyek, hogy személyesen odaadjam őket. :)

      Törlés
  3. Boldog névnapot! Úgy szeretem az ilyen aranyos pénztárcákat, bár örök kedvencem az elkopott Jessica Rabbitesem volt, tele csillivillival:D Már olyan régóta el akarok menni az Ázsia Centerbe, de valahogy sose sikerült...cuki a csizma:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^

      Nekem is volt egy kedvencem, ebay-ről rendeltem, ilyen szép retro virágos mintás, de jól szétszakadt. >.<

      Amúgy nem olyan nagy szám ez az Ázsia center. Olyan, mint sok - sok kínai bolt együttesen egy nagy üzletben. :D xD

      Törlés
  4. de jó ez a csizma! boldog névnapot!

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...