#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. szept. 2.

Heti beszámoló - Iskolakezdés! Na ne!



Sziasztok!
Elérkezett a vasárnapi elmaradhatatlan beszámolós postom. :D
Nem sok minden történt az elmúlt napokban, de azért van egy két újdonság. : )
A nyári gyakorlati munkahelyemen hivatalosan is végeztem. 
Nagyon jól éreztem ott magam. 
Kipróbálhattunk egy csomó mindent. Fotózgattunk a műteremben, 
ráadásul egy csomót mászkáltunk, meg fagyiztunk/jégkásáztunk. :D
Képzeljétek el, az utolsó előtti napon tudtuk meg, hogy Pestszentlőrincen van egy olyan fagyizó, 
ahol 150Ft-ért akkora gombócot kapsz hogy nem bírod megenni. :D
Én általában 2db normál méretű fagyi gombócot tudok megenni, de ezt amit kaptam nem tudtam, úgyhogy tuti, hogy 2-nél több gombócnak felel meg. 
A csajszi 2x pakolta meg a pohárkámat, és fizettem érte 150Ft-ot. Ja igen, pohárban adják, mert az egy gombóc nem fér bele a tölcsérbe. :D  
Úgyhogy nagyon jó volt. Vettem egy ferrero rocher ízesítésűt és uhhh áááhh.. isteni volt. :D 


A hétvége is elég jó volt. A drága párocskámmal töltöttem. Szombaton 1 órától pedig bolhapiac volt nálunk, úgyhogy egy csomó cuccomat levittem eladni. Sajnos a ruhák most nem nagyon mentek el. ( Nem csoda, mivel iskolakezdés van, ráadásul 10.-e még messze van, ilyenkor még senkinek sincs pénze. ) 
Úgyhogy csak a kisebb "kacatok" keltek el. Rengeteg kitűzők, karkötők. 
A párom pedig plüssállatokat hozott le, na hát neki volt ám sikere. :D 
Majdnem az összes plüssét el tudta adni amit hozott. 
***
Ismét lett pár új könyvem, amik kiolvasásra várnak. :D Legfőképpen mangák és manhwák. 
(Manhwa= a képregények általános koreai megnevezése ) 
De van pár másmilyen könyv is. 


Ilyen például a Nyakig a miszóban c. könyv. 
Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen. 
A neten a vélemények nagyon megoszlanak róla, szóval el kell, hogy olvassam. :D 


A másik pedig a Japán turistaszemmel c. könyv.
Istenem, milyen régóta vágyom erre a könyvre. *_*
A másik áhított könyv, amivel szemezgetek az a Mindenki szellemi kalauza Japán. 
A Kínáról szóló változat már megvan, úgyhogy remélem hamarosan a Japán is meglesz. 



Ezeken kívül még sikerült begyűjtenem a teljes Borsmenta sorozatot. (1-4ig)
 Imádom a lökött szerelmes sztorikat. :D 
Kíváncsi vagyok, hogy milyen. 




Ha már manhwa, akkor nem akarom kihagyni az Annyira király vagy! -ot. 
Eleinte nem akartam elolvasni, mert nem tetszett a borítója, de belelapoztam és a rajzolása is, meg a sztori is nagyon megtetszett. Egyenlőre lesben állok az Annyira király vagy 2. részére. Remélem hamarosan valakitől meg tudom szerezni a következő részt is. :D 



Jelenleg a Csillagsivatag c. mangát olvasom. Még csak az elején járok, de eléggé kusza a történet. Van pár dolog amit nem értek, de a végére biztosan kiderül majd. :D 
A rajzolás kicsit fura, láttam már szebbet is, de végül is egyáltalán nem zavaró tényező.


Holnap még lesz egy személyes talim a Makrancos hercegnő 1-2 manhwa miatt. 
Ha már manwha, akkor legyen meg mind. :D 
A tali után pedig megyek a sulim évnyitójára. 
Szerencsére nem kell korán kelnem, mert 11-re kell odaérni. :D 
Nem igazán várom a sulit, mert ebben a tanévben már vizsgáznom kell. :/ 
És az egy évnyi tapasztalat alapján nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tudunk alkotni a vizsgán. 
Van egy csomó tárgy, ami vizsgatantárgy egy konkrétan egy fél füzetnyi jegyzetünk sincs még belőle. :D 
Hát vicces lesz, azt hiszem. >.<

Nah, de jó éjt mindenkinek. 
*OYASUMI! *

4 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Hát nagyon jól el van dugva. Mi is csak úgy találtuk meg, hogy megállítottunk egy "poharas-fagyizós" emberkét az utcán és megkérdeztük. :D

      Nem tudom hogy tudod-e, de a SPÁR közelében van.
      Ott vannak ilyen nagy paneltömbök, és a spár melletti első utcában van beékelve két panel közé.
      Az utca neve Csontvári 3. ha jól emlékszem. :D
      Mi csak mentünk az illatok után. >.<

      Törlés
    2. Nem tudom, hol a SPAR, de google mapsen majd keresgélek :)

      Törlés
    3. Van az Aldi és az mellett van egy fagyizó. Jégkását is lehet kapni. És ha mész tovább egyenesen, akkor van ott valami biztosító a sarkon. Na és azon a hosszú úton kell egyenesen menni, és ott lesz a spar a legvégén.

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...