#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. aug. 11.

⦗ COSMETIC ⦘ Gyönyörű Canmake kozmetikumok Japánból | HAUL


Sziasztok!
Már egy pár hete nálam vannak bizonyos kozmetikumok, 
amiket idő és egyéb dolog hiányában még nem tudtam nektek megmutatni itt az oldalon. :)
Már pár éve nagy lelkesedéssel nézem az újabb CANMAKE kozmetikumokat, mert mind színben, mind csomagolásban abszolút az én ízlésemnek felel meg. A csomagolása élőben sokkal szebben mutat, mint a neten lévő nyers termékfotókon. Ezt próbáltam meg nektek a saját fotóimmal szemléltetni, remélem sikerrel. :) 
A termékekről használatuk közben is hamarosan érkezik külön külön bejegyzés, de érthető módon még tesztelgetem őket, hogy valós következtetéseket tudjak levonni. 
A termékeket egyébként nem interneten rendeltem, hanem Diától, a Hungarian Gyaru Circle facebook csoport egyik tagjától, aki ismeretség nélkül is felajánlotta a segítségét, és Japánban megvásárolta nekem ezeket a termékeket. Habár már megköszöntem neki személyesen is, azért itt is megemlíteném a nevét, és itt is szeretném kifejezni a hálámat. :) <3 





Transparent Finish Powder







Cream Cheek







Juicy Pure Eyes






Glow Fleur Highlighter





Matte & Crystal Cheeks






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...