#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. aug. 23.

⦗ COSMETIC ⦘ Shopping | Avon szerzemények


Mai nap beszereztem néhány újdonságot. 
Bevallom mióta koreai kozmetikum fan vagyok, nem igazán hatnak meg az itthoni termékek. Valahogy Koreához képest gyengének tartom az itthoni felhozatalt. 
Ennek ellenére engedtem a csábításnak. 
Ebből a szettből a cukros szilvás testpermetet már egy ideje használom, az én bőrömön rendkívül tartós, ruhán még nem próbáltam, de elvileg felsőre fújva még tartósabb, teljesen meg vagyok vele elégedve csak elfogyott sajnos most nyáron, és ekkor láttam meg ezt a teljes szilvás szettet 1000ft-ért, úgyhogy nem hagyhattam ki, elvégre a tusfürdő is eléggé fogyóeszköz, gondoltam miért ne jöhetne velem a teljes szett. A testápolót már kipróbáltam, szerintem jó barátságban leszek vele is. :D 

A másik termék egy hajvégápoló, amit anyum is használ már elég rég óta, neki nagyon könnyen törik a haja, de a fodrász szerint szépen rendbe tette, úgyhogy most én is lecsaptam rá. :) 
Az illata ennek is isteni. Végre egy olyan hajvégápoló, amitől nem lesz tiszta zsíros érzetű utóhatás. Használtam már 3000ft-os hajvégápolót is, és moshattam hajat utána, annyira zsíros lett tőle, pedig csak picit tettem rá, és csak a hajvégekre. Ez pedig egy könnyed állagú hajvégápoló, úgyhogy bátran tudom ajánlani. 


LINKEK

Cukrozott szilva és vanília testápoló  | LINK
Cukrozott szilva és vanília testpermet | LINK
Cukrozott szilva és vanília tusfürdő | LINK
Hajvégápoló szérum minden hajtípusra | LINK




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...