#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. aug. 3.

Back to School mustra | + Ebay, Ali, Auchan shopping



Sziasztok!
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de mióta megint beültem az iskolapadba, és egyetemista lettem, ismét nagy lázzal tölt el a sulis cuccok vásárlása a következő évre. :D 
Szerintem akik blogot kezdenek, mindannyiunkban megtalálható ez a bizonyos füzetek, írószerek, matricák, naptárak iránti szenvedély. Nem véletlenül kezdtünk el elektronikus formában is írni. Le merem fogadni, hogy kiskorában mindenki vezetett hébe-hóba naplót, és mindenkinek felcsillant a szeme egy szép toll, matrica vagy füzet láttán. Ugyebár a technika már nem a régi, és mi, a nagy írószermániások most ott pötyögünk a blogunkon, de a szenvedélyünk bármikor fellángolhat. Gondolom mindenki tudja mire gondolok. :D 
És sajnos egy ilyen "szenvedélybetegnek" is, mint én, ilyenkor TILOS az ebayre vagy Ali-ra tévedni. Persze ezt minden évben meg is szegem ;)

Már elkezdtem beshoppingolni, igaz, még nincs minden nálam, de azért lássuk, hogy miket sikerült beszereznem, szerintem igen jó árakon. Egyelőre nem saját képek jönnek a füzeteket kivéve. De igyekszem lefotózni mindent a maguk valójában is. Talán szeptemberig ideér minden drágaság. : )

Első nagy szenvedélyem a cuki matricák, amiket a naptáramhoz szoktam felhasználni. Ebből most is beszereztem pár ívvel. :)
Erősen gyanús, hogy még szerzek be később is pár újdonságot, főleg karácsony táján. :D





Az első áldozatom ez a cuki 6 db-os Molang nyuszis szett. Nekem is van egy törpenyulam, nagyon aranyos, így imádok mindent, ami nyuszis. Ez a kis duci nyúl pedig szerintem űber cuki. :D Van egy másik fajta is , azon is erősen gondolkodom.


 Molang nyuszis 6db-os matrica szett | LINK



A másik matrica, amit eddig megrendeltem az a lenti cicás darab. Szintén 6 ívből áll, így szerintem teljesen megérte az árát. A macskák pedig itt is nagyon aranyosak. ^^



6 db-os cicás matrica szett | LINK


Ez a matrica szett azért tetszett meg, mert végre embert ábrázol, ráadásul ugyan olyan sötét hosszú hajú leányzó van rajtuk, amilyen én is vagyok, így könnyebb vele azonosulni. :D Tudom hülyeség, de hát nah. :D Ezek is fontos dolgok, úgyhogy landolt is a kosaramban. ^_^ 



 Bonnie series 6 db-os matrica szett | LINK 


A tolltartó kérdésben várnám a javaslataitokat, ugyanis nem tudom, hogy a kettő közül melyiket vegyem meg. :D Az egyik a lent látható Molang nyuszis tolltartó. A kék és a színes pöttyös beige színű tetszik. ( még ezt sem tudom eldönteni haha ).



Molang tolltartó | LINK

A másik tolltartó pedig ez a cuki macaron-os lenne, ami a furcsa formája miatt tetszett meg.
Hüm.. nehéz a választás. Nektek melyik tetszik jobban?




Macaron-os tolltartó | LINK




A következő termék még nem landolt a kosaramba, de nagyon gondolkozom rajta, hiszen ez főleg sulira van tervezve. Még a vizsgáknak is van külön oldal, ami nekem elég hasznos lenne mostanában. Lehetséges, hogy csak decemberre rendelem elő, mert még az előző Dolce Blocco naptáramat használom jelenleg.



 Peach Dog Sulinaptár | LINK




Ezt a pár füzetet az Auchan-ban vettem. Igazából semmi extra. Főleg kockásra van szükségem a statisztika és a matek miatt, de azért vettem egy két vékonyabb vonalasat is, ilyen aranyos hercegnős mintában. :)





Ti vásároltatok már valami sulira? 

4 megjegyzés :

  1. Szia! Szerintem a beige nyuszis tolltartó a legcukibb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig akkor 2 szavazat van a nyuszisra. :D
      A színben még nagyon gondolkodom.

      Törlés
  2. A Molang és a cicás matrica nekem is megvan és nagyon szuperek, tényleg úgy néznek ki, mint a képen. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ennek örülök. Bár szerintem a matricák pont olyanok, hogy azokban sosem csalódik az ember. :D Mert azért sajnos ebay országból meg aliról is elég sok vacak dolog jön, de matricákban még nem csalódtam. :D

      A molang nyuszisból van még egy másik 6db-os szett, erősen filózom azon is. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...