#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. aug. 31.

Back to School szerzemények | Ali és Ebay


Sziasztok!
A múltkori Back to School bejegyzésben már találkozhattatok ezekkel a termékekkel, de most végre az utolsó megrendelt darab is a postaládámban landolt, ezért arra gondoltam, hogy a normál valójukban is megmutatom nektek az újabb szerzeményeimet. :) 





Az első darab, az az új tolltartóm, ugyanis az előző ebay-es verzió kb. pont egy évig bírta. A cipzár nagyon gyorsan elkezdett akadozni, és az év vége felé már elég zavaró volt. Kár érte, mert szerettem azt a tolltartót, főleg, hogy két zsebe is volt, és így el tudtam szeparálni pl. a szövegkihúzóimat. Végül is ez a cuki Molang-os sem rossz az egy zseb ellenére. Az anyaga vízhatlan, aminek nagyon örülök. A színe egyébként sokkal sötétebb és élénkebb, mint az ebay-es képeken volt, bár engem ez nem zavar, csak gondoltam szólok, hogy egy sötétebb kékre számítsatok, ha rendeltek egy ilyet. :)

 



A következő szerzeményem egy 6 db-os matrica szett, aminek a neve Bonnie Series. Imádom ezt a matrica szettet, ez az egyik kedvencem. A figurával is azonosulni tudok a sötét haj miatt. :D
Az ára sem volt vészek kb. 1 dollár volt, ha jól emlékszem. 





Ezt a kis cipzáras tárolót nem terveztem megvenni (egyébként hivatalosan ez egy pénztárca) , de megláttam ebayen egy liciten, és fityingekért jutottam hozzá. És mivel amúgy is vacilláltam a tolltartó ügyben, hogy a kék, vagy ez a beige fajta legyen, úgy gondoltam, hogy jöhet velem. Biztosan lesz valami funkciója, ettől nem kell tartani. Pénzt viszont nem fogok benne tartani, ahhoz nekem túl apró. Eddig arra gondoltam, hogy a "női" dolgaimat fogom belerakni, hiszen elég picike a tároló és pont elfér benne az a pár dolog, ami ilyenkor "piros napokon" szükséges. :) 




Ismét egy matrica szett. A macskák iránti imádatom továbbra sem csillapodik. Kellett egy 6 db-os matrica szett cicákból is. :D 







És végül egy Molang matrica szett. Ezen van a legkevesebb matrica a 6db-os szett ellenére. A molang nyuszis tolltartó mellé ez nem hiányozhatott. Hát nem aranyosak ezek a kis gömböc nyulak? :D Imádnivaló. Van egy másik 6db-os Molang szett, szerintem hamarosan az is a kosaramban fog landolni. 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...