#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. aug. 18.

Love, Life | TAG/KIHÍVÁS


Sziasztok!
Ninától kaptam egy kihívást, amire végre én is sort kerítek. :D Nem igazán volt ismerős még ez a fajta TAG, senkinél sem láttam még. 

A kihívás elég egyszerű, inkább a szórakoztatás a lényeg. Nekünk készítés közben legalábbis tuti szórakoztató, pláne, ha az a szám tényleg telibe is talál. :D A  lényege, hogy véletlenszerű lejátszásra kell állítani a telefont és mindig eggyel tovább nyomni a kérdésekre. Így minden egyes válasz egy-egy számnak a címe lesz. 
A számok alatt azért egy kis hozzászólást is láthattok,
 hogy hogyan is reagáltam az adott számra. :D 




1. Ha azt kérdezik, "Ez rendben van?", erre te:
Eels - I need some sleep   ( JackM Remix) 
(Hát erre most mit mondjak. :D Már a cím is találó. :D Nekem mindig szükségem van egy kis alvásra, mert ha nem , nyűgös vagyok egész nap. :D  ) 

2. Mi jellemezné legjobban a személyiséged?
Zankyou no Terror - walt
( Ez egy csodás zongorajáték, szóval hm ilyen lenne a személyiségem? :D ) 

3. Mit szeretsz egy pasin?
Hans Zimmer - Time  ( Insturmental Core remix )
( Ez a dal lassan indul be, majd drámai lesz. Végül is tényleg szeretem a csendes, de meglepetést okozó pasikat )

4. Mi az életcélod?
Katatonia - One Year from Now 
( hát ez nem egy túl vidám szám :D ) 

5. Mi a mottód?
Frou Frou - Hear Me out 

6. Mit gondolnak rólad a barátaid?
Can't catch Tomorrow - Lostprophets
(Ez azért vicces most nekem, mert annak idején ezzel a számmal idegeltem ki a barátaimat :DD Azt hiszem még a sulirádióba is betettem 8.-ban xDD  ) 

7. Mire gondolsz gyakran?
Flames - Vast 
( Ez is egy szomi szám, de a dal szerint a szerelmemre gondolok :D ) 

8. Mennyi 2+2?
Henry - Fantastic 


9. Mit gondolsz a legjobb barátodról?
James Young - Habits of my hearth 

10. Mi az élettörténeted?
Teen Top - Don't 
( háhá xD imádtam ezt a számot régen, de az hogy " egész éjjel tanulok" háát.. vitatkoznék a dalszöveggel, mint élettörténet :D  ) 

11. Mi leszel ha nagy leszel?
AlphatBat - Ddan Dda La 
(háát jóó :D ) 

12. Mire gondolsz, mikor meglátod azt, akit szeretsz?
Jin Akanishi - Mi Amor
( Jaaaj hát ezen is borultam, hát persze, hogy Mi amor :D  ) 


13. Mit gondolnak rólad a szüleid?
Duran Duran - Falling Down 
( A klippben drogos, alkoholista gazdag nők vannak, szóval remélem, hogy nem ezt xD  ) 

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?
Plaitum - Diamondii 
(Ez elég elvont lenne, ha erre táncolnék.. :D  ) 

15. Mit játszanak majd a temetéseden?
Already Over Pt. 2 - RED 
( haha hát ez is betalált. :D Ez tényleg mehetne a temetésemen isten bizony ) 

16. Mi a hobbid?
Lucky J - No Love
( ez nem tudom hogy lehetne hobbi :D ) 

17. Mi a legnagyobb titkod?
Boyfriend - WITCH
( ez egy naaggyon jó szám :D  ) 

18. Mit gondolsz a barátaidról?
17th Boulevard - Memories
( Na igen, ez egy kult szám..  ) 

19. Mi a legrosszabb, ami történhet?
Halsey - Gasoline 
( Hát ez tényleg rossz lenne :D  ) 




20. Hogyan fogsz meghalni?
Zhi You Hui Yi - Linger 
( Sajnos a szövegéről gőzöm sincs, de szomorú szám, szóval passzol a halálomhoz :D ) 

21. Mi az, amit megbántál?
Tove Lo - Habits 
( hát igen, ez a szám. :D Meg is bántam , eskü )

22. Mi nevettet meg?
Gwiyomi Song Hari 
( hát ez a szám nem tudom miért van még a mobilon, 
de elég nevetséges szóvl végülis találó xD ) 

23. Mi ríkat meg?
IAMXX  - Spit it Out

24. Megházasodsz valaha?
Dragonette - Tru Believer
( hahahahah :DDDDDDDd ) 

25. Mi ijeszt meg a legjobban?
Salda - Walk alone 
( na hát igen, no comment .. xD ) 


26. Kedvel téged valaki?
 Missio - Can I exist 

27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?
Geeks - Love, Life


És kész is lennék. Nagyon vicces volt egy két szám. :D 
Próbáltam a megjegyzéseimmel kicsit feldobni a tag-et, hátha valaki kedvet kap , hogy belehallgasson a számokba. : ) 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...