#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. szept. 2.

Szomorú hír! - Hayao Miyazaki bejelentette visszavonulását!

Visszavonul az alkotástól Hayao Miyazaki. Nah ez a szomorú hír, nem a nyár vége! :(
Amikor megláttam a hírt azonnal gondoltam rátok, hogy erről bizony írnom kell egy bejegyzést, mert ilyen mellett nem mehetünk el. 


Ez egy nagyon szomorú hétvége az animerajongók számára, ugyanis nemrég jelentették be, hogy Hayao Miyazakia legendás rajzfilmrendező visszavonul az alkotástól. :(
Az utolsó filmje a "Feltámad a szél" úgy tűnik Miyazaki utolsó filmje volt, ami méltón zárhatja le Miyazaki 5 évtizede tartó animés karrierjét. :(


A hírt a Velencei Filmfesztiválon, a Studio Ghibli elnöke Koju Hoshino jelentette be.
Egyenlőre a visszavonulásról nincs még több hír, de Hoshino szerint a héten biztosan adhat bővebben is információt Miyazaki döntéséről.


Miyazakihoz számos nagyszerű film kötődött, Pl. Totoro, Vándorló Palota, A könyvek hercege, Kiki a boszorkányfutár, Princess Mononoke, és Chihiro szellemországban, ami számos díjat nyert.
Miyazaki tehát méltán lett Oscar-díjas rendező.

 

De, hogy mégse szomorodjunk el teljesen a Ghibli szerelmeseinek Hoshino azt nyilatkozta, hogy előfordulhat, hogy kisebb projektekben még részt fog venni a nagymester .


1941. január 5-én született Tokióban. A rendező 1985-ben alapította meg Takahata Iszao és Szuzuki Tosio közreműködésével cégét, a Studio Ghibli-t.


Megmondom őszintén a bejelentés kicsit könnyeket csalt a szemembe, amikor a cikkhez képeket keresgéltem, mert hirtelen eszembejutott az összes filmje, amit láttam tőle, és nagyon hiányozni fog. Szerintem végtelenül kedves ember volt, aki nagyszerű fantáziavilággal rendelkezett. Örülök neki, hogy részese lehettem az ő világnézetének, ha csak egy kicsit is  a filmjei által. 
Nem biztos, hogy lesz még egy ilyen nagyszerű filmkészítője Japánnak, mint Miyazaki volt.


Forrás: http://thediplomat.com/

2 megjegyzés :

  1. Nekem Princess Mononoke a kedvencem tőle :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudok választani. :D
      Talán a Vándorló Palota. könyvben olvastam és nagyon tetszett. Igaz a film kicsit másmilyen lett, de még így is jó volt. ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...