#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. szept. 9.

2013 Fall anime season - Őszi anime szezon

Sziasztok!
Ha már szeptember, akkor jöjjenek az új animék is. :)
Szerintem elég jó lesz az őszi szezon is. Nekem már a nyári is tetszett, de az ősziben is találtam már "kedvencet" a trailer-ek és a story leírások alapján. 
A teljes listát megnézhetitek lejjebb, de elsőnek néhányat kiemelnék közülük, ami eddig nekem best of. Lehet, hogy most még kedvencek, aztán majd meglátjuk, hogy milyen vélemények születnek róluk később. Mindig csak 1 hónappal a kiadásuk után szoktam megnézni a szezonális animéket, mert így nem ér csalódást. :D Pl. a FREE!-t is még csak most kezdem el majd nézni a nyári szezonból. 
Nah, de nézzük is az ígéretesnek tűnő animéket, amikből "kanalazgathatunk" az ősszel. :)



1) Diabolik Lovers


A Diabolik Lovers a grafikája miatt tetszett meg a legjobban. Ez egy tipikus shoujo anime lesz.
Bevallom nem vagyok egy nagy vámpír-anime rajongó, szóval nem amiatt került be az őszi "best"-ek közé. Én még a Vampire Knight-ot sem fejeztem be, pedig megígértem, hogy végignézem. :D
Nyilván akik szerették a VK-t azok tuti meg fogják nézni ezt az animét is a jövőben. :D 
Igazából nem tudom, hogy egy vámpíros animéből lehet-e kihozni még valami egyedit, mert manapság eléggé elcsépelt már a sztori, de kíváncsian várom, hogy mi sül ki belőle, mert a grafika előtt le a kalappal, nekem nagyon bejön. Totálra az én stílusom. :D 

Történet
Komori Yui másodéves aki egy új középiskolában kezdi meg diákéveit. Az suliban viszont az a hír terjeng, hogy  vámpírok is vannak a tanulók között. Yui végül 6 szadista vámpírral kénytelen együtt élni. Nah hogy vajon ebből mi sül ki? Az majd kiderül az animéből.




2) Meganebu!


A meganebu szintén shoujo kategória.
Végül is lány vagyok, szóval nem nehéz mindig "lányos" animébe belefutnom. :D
Szintén már a képek alapján megfogott ez az anime.
Főleg az keltette fel a kíváncsiságomat, hogy miért vannak ezek egytől egyig szemüvegben. :D
Az anime besorolása "hétköznapi élet" , ami nekem egy nagy kedvencem a műfajoknál.
 ( a horror mellett :D )
És mivel megint szépséges bishounen fiúkákat láthatunk a képernyő előtt, gondoltam kap egy esélyt, ha kijött a teljes sorozat. ( nem szeretek várni az anime részekre hétről hétre :D )

Történet
A történet kissé bugyutának tűnhet elsőre, de szerintem adjatok neki egy esélyt. :D
A story 5 srác körül forog, akik mind szemüveget hordanak, mivel ez a szenvedélyük. Alapítanak egy klubbot is, ahol a középiskolai dolgok és a párkapcsolatok is előtérbe kerülnek.
Szóval ez egy jó kis iskolai anime lesz a fiúk szemszögéből. :)




3) Super Seisyun Brothers


Ez a shoujo anime egy mangaadaptáció, ami online olvasható is japánul.
Szintén hétköznapi élet, iskolai és vígjáték kategória, mint az előző. 
A manga rajzolása is tetszett, amikor megnéztem, de az animére sem lehet panasz. Egy icipicit talán fura, de szerintem meg lehet szokni. Nem is a rajzolás a fura, hanem inkább a színek, most , hogy így nézem. Olyan cuki pasztellbe borult az egész. :D

Történet:
A történet két-két testvérpárról, a Shinamoto párosról szól. 2 lány és két fiú tesvér,
 akik imádják magukat. :D Annak ellenére, hogy magukat szeretik a legjobban,
 az a mottójuk, hogy a "nyájnak" össze kell tartani. Az életük kicsit hasonlít az otaku életmódhoz. Tipikus kamasz problémákkal kell szembenézniük, ami teljesen viccesre veszi a figurát. 





4) Walkure Romanze


A Walkure Romanze azért tetszett meg, mert pont nemrég kezdtem el olyan könyvek után nézni, amik ilyen királyok, lovagok stb. korában játszódik, ez pedig, ha nem is pont olyan korban játszódik, amilyet én szerettem volna, de legalább ez a lovagos téma megmaradt, és ezzel be is lopta magát a szívembe. :D Nem tudom mikor kattantam rá erre a lovagos témára, 
mert régebben sosem érdekelt. >.< A sorozat műfaja amúgy vígjáték, ecchi, hárem.
 Sosem láttam még "hárem" jelzőjű animét, úgyhogy kíváncsi vagyok rá, mert a grafika itt is gyönyörű. A lányok kidolgozása, meg azta. :D Szeretnék úgy kinézni, mint ezek a karakterek. :D hehe

Történet
A történet Takahiro Mizuno körül forog, aki képzett lovag volt gyerekkorában, de egy lovagi torna versenyen megsérült, így kénytelen volt abbahagyni a profi szintű tornát. 
Jelenleg a Winford akadémia másodéves tanulója, akinek unalmasan telnek a hétköznapjai, amíg egy barátja fel nem iratkozott a lovagi tornára, annak ellenére, hogy még csak lovat sem ült még meg soha. Mivel nincs más választása Takahiro-nak, elvállalja, hogy segít Mio-nak a felkészülésben, mivel ő már amúgy sem tud a sérülés miatt versenyezni. 




5) Outbreak Company


Nah most kicsit más műfaj felé vettem az irányt. :D Ez ugyanis kőkemény ecchi, vígjáték, fantasy. 
Nem is tudom miért tetszett meg annyira, amikor majdnem minden másodpercben hatalmas dudákat tolnak a képembe. :D ( a trailer alapján ) 
Ennek ellenére a története alapján tetszett, úgyhogy felkerült ő is a listámra. :D
Grafika itt is megint űberjó, főleg a csajok ugyebár.. khöm khöm. 

Történet
Kano Shinichi egy "fajtiszta" otaku. Egy nap azon kapta magát, egy fantasy világban van, ahol tündék, elfek élnek plusz sárkányok repülnek az égen. Kano kap egy feladatot, amit teljesítenie kell majd. Találkozik egy fél-elf lánnyal, akit Myuseru-nak hívnak, és egy fiatal császárnéval, Petoraru-val. 




6) Yozakura Quartet: Hana no Uta


És megint egy kis fantasy. Nem különösebben rajongok a szuper-erő témájú animékért sem, de ez valamiért tetszik. Igaz, hogy a sailor moon is ilyen témájú, de az akkor is Sailor Moon. :D 
A műfaji besorolása akció, vígjáték, hétköznapi élet. 

Történet
Egy városban, ahol a démonok és az emberek egymás mellett élnek, tovább tart egy "normális" rendőrségnek fenntartani a békét, mint általában. Viszont itt van 4 tinédzser Akina, Hime, Ao, és Kotoha, akik megpróbálják kordában tartani a démonokat. Ők egy bizonyos Hizumi irodának dolgoznak, hogy együtt védjék meg a városlakókat a gonosztól.




7) Gelilei Donna


A Galilei Donna-ról az animeaddicts-on olvastam először, és már akkor is megtetszett a sztorija. 
Kicsit hiányoltam a felhozatalból már a "rejtély felderítős" témájú animéket, úgyhogy ennek most örültem nagyon, amikor olvasgattam róla itt-ott.  
A grafikájáról még nem tudunk sokat, mert a videóban is csak "rajzok" vannak még, de azok nagyon szépek, úgyhogy szerintem gyönyörű látvánnyal leszünk elárasztva az biztos. :D

Történet
A történet főszereplője 3 leányzó, akik a híres olasz csillagász leszármazottjai. 
A nevük kicsit könnyen összekeverhető. :D Hazukit (20), Kazukit (17) és Hozukit (13). 
A lányok örökölték Galilei teljes hagyatékát, kincseit, amik tele vannak rejtélyekkel. A lányok ezt a hagyatékot próbálják megkeresni, és megoldani az ügyeket, de sikeresen elérték, hogy nemzetközileg körözött bűnözőkké kiáltsák ki őket. Miközben menekülnek, próbálják megfejteni a rejtélyeket, és megvédeni Galilei hagyatékát, ami a birtokukban található. 




8) Non Non Biyori


Megint egy "cukiság" így a vége lőtt. Ez egy nagyon nyárias animére sikerült, nem is értem, hogy miért őszre rakták a vetítését. :D Szintén iskolai élet, hétköznapi élet műfajú. <3
Szerintem olyan világrengető történésekre nem kell majd számítani, de aki ki akar kapcsolódni, és ugyan úgy szereti az iskolai élet-ről szóló animéket,mint én,  az nézzen bele, mert elég jónak ígérkezik a trailer alapján. 

Történet
Az általános iskolás Ichijou Hotaru elköltözött szüleivel Tokióból egy eléggé kihalt faluba, az ország közepén. Szegénynek alkalmazkodnia kell az új iskolában, ahol összesen 5 diák jár azonos osztályban,  általános és középiskolás korosztály egyaránt. 
Az ő vicces történeteiket követhetjük nyomon, ha megnézzük ezt az animét.



9) Pupa


Nah végre! Ezt vártam. :D Végre egy horror műfajú anime.
 Már nyáron is reménykedtem benne, hogy lesz valami hasonló, de nem volt, és most tessék, itt van! Sajnos nem sok információt találtam róla a neten, de nagyon remélem, hogy be fogja váltani a hozzá fűzött reményeimet, mert már alaposan rám fér egy jó kis horror, pszichológiai anime. :D
Sajnos még trailer videó sincs róla, úgyhogy egyenlőre marad a manga nézegetése. :)

Történet
A történet egy testvérpárról, Utsutsu és Yume Hasegawa-ról szól, a fiúról és kicsi húgáról, akik egy napon teljesen magukra maradnak. Egy napon Yume egy titokzatos vörös pillangót lát, majd ezután a teste egy furcsa metamorfózison megy keresztül. Egy lénnyé válik, aki emberekkel táplálkozik. Érdekesen hangzik mi? Szerintem érdemes belenézni ebbe az animébe. Szigorúan 18 karikás! 



 Őszi anime lista
(Klikk a képre a nagyításért)





2 megjegyzés :

  1. Akárcsak a tavalyi őszi szezon az idei is valami hihetetlen jónak ígérkezik. Annyi jónak tűnő anime van én meg az sem tudom mit nézzek ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, szerintem is nagyon jó, így első blikkre. :)
      Bár azt hittem, hogy jön már végre a sailor moon, de még mindig nem, úgyhoyg most már tuti a téli szezonba rakták. : (

      Nekem a Pupa eddig a best best. :D Őt várom a legjobban. remélem a grafikája is jó lesz.

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...