#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. szept. 16.

My Diary - összeesküvés elmélet és névnapozás


Sziasztok!
Rég volt már Diary-s bejegyzés, de mostanában ritkán történt velem említésre méltó dolog. :D
 Nah meg nem is voltam jóformán mostanában sehol, csak barátomnál meg itthon. 

Most hétvégén volt a névnapom ( Enikő ), úgyhogy gondoltam írok egy kis élménybeszámolót az "eseményről" . Ugyanis ezen a hétvégén nekem valahogy semmi sem akart összejönni. :D
A páromtól kaptam egy nagyon szép kis csokrot meg Toffefee-t, ami már nem látható a képen mert 1 órán belül befaltuk az egészet. ^^


Szegény kicsit megcincálódott, mert a buszon utazva egy kis szatyorban kellett hazahoznom, mert annyi cuccom volt, hogy már nem bírtam a virágot is tartani. xD
Csináltam is róla fotókat, hogy nagymami koromban is emlékezzek rá. >.<

 

Úgy terveztük a barátommal, hogy elmegyünk szombaton állatkertbe, és akkor az lesz a névnapi progi, de egész álló nap reggeltől-estig szakadt az eső, úgyhogy végül nem mentünk el. : (  >.<
Eldöntöttük, hogy kitakarítjuk barátom egész szobáját, majd elmegyünk a budaörsi Tesco-ba szétnézni, mert kellett egy új cipő őszre, ami nem ázik be egy kis esőtől. 
Ki is néztem egy jó kis bakancsot a CCC üzlet oldalán.
Ő lett volna az:




Mondanom sem kell, a tesco-ban lévő CCC-ben mindenféle cipő volt, kivéve ezt. :D 
Úgyhogy nagyon örültem neki gondolhatjátok. xD A Deichmann-ban is körbenéztem, de ott 15 ezerért volt hasonló bakancs, úgyhogy inkább hanyagoltam a dolgot. :D 
Majd utána elmentünk a Libribe, hogy névnapom alkalmából vegyek egy Nana mangát. Pontosabban a 8. kötetét. Igen, ez sem volt. :D Mindegyik rész ott volt csak a 8. nem. :D 
Kezdtem tökre ideges lenni, hogy, nem lehetek ilyen szerencsétlen. Az állatkertezésnek is oda, cipő sincs, és még manga se. :D Azt hittem, hogy már valami összeesküvés-elmélet részese lettem, 
mert ilyen nincs a világon. :D  Amikor hazaértünk még edzettünk egyet barátommal. 
A végén levezetésként boxoltunk is. (én kesztyűben)
Aztán véletlenül sikerült úgy ütnöm, hogy a mutató ujjamat 2 napig nem bírtam mozgatni. XD 
Még most is fáj egy picit, de legalább már behajlik rendesen. :D wehe
Vasárnap meg próbája volt Levinek a bandájával, úgyhogy kocsival el is mentünk 2 órácskára. Előtte még barátom javaslatára benéztünk a fogarasi úti Tesco-ba, mert ott is van egy CCC bolt. 
És végre volt az a cipő amelyiket kinéztem (fenti kép). De aztán találtam egy olyan bakancsot, ami mégj obban is tetszett, és egy ezressel olcsóbb is volt, úgyhogy végül ezzel a bakanccsal tértem haza. :D Végre boldogság. :D Van cipőm. Yehhh
(Balról a 2. cipő az. ^_^ )


A 2 óra próba után megkértem barátomat, hogy nézzünk be az Allee-ba is, hátha van NANA manga a könyvesboltban, ha már ilyen szerencsés voltam a cipővel. Sajna abban a Libri-ben sem volt, úgyhogy tök szomorú lettem. Ráadásul az alsó szintet teljesen átrendezték. Szerintem tökre összevissza és átláthatatlan lett az egész, de ez csak az én véleményem. Az eddigi a hatalmas mangás asztal/polc részleg is eltűnt, helyette egy kb. 1 méter hosszú kis alsó polcra  (szemmagasság alatt jóval) volt felzsúfolva az összes manga, átláthatatlan módon, ráadásul 2x körbejártam a lenti és fenti részt mire megtaláltam, úgy el volt dugva ilyen kis gyerek könyvek/albumok közé. Haza is jöttünk, megcsináltuk a vacsit. (csirkemell pörkööölt) és bevágódtunk tv-zni. :D Pont ment a vasember. Jó kis film az. Szeretem. Hétfőn (azaz ma) pedig már mennem kellett haza, mert barátom ment dolgozni sajnos. Anya is felköszöntött. Azt mondta, hogy nem vett semmit névnapomra, virágot meg ilyesmit, mert, hogy amúgy is drága a virág és értelmetlen ( >.<) , meg nem tudja, hogy most milyen kis dolgot szeretnék. Kapva az alkalmon mondtam, hogy hát, 1-2 mangának örülnék, mert nagyon le vagyok maradva a Nanával. Nana volt a legelső manga, amit elkezdtem magyarul venni, úgyhogy eléggé a szívemhez nőtt. :D Úgyhogy mondta, hogy rendeljek 2 db-ot. Én meg gondoltam veszek + 1db-ot magamnak. Már majdnem meg is rendeltem a Lírában, amikor eszembe jutott, hogy a Mangafan-on szokott lenni akció, és persze még most is élt a 3-at fizet 4-et kap akció, úgyhogy naná, hogy azt választottam. :D Amúgy is 3 db-ot akartam rendelni, de így, hogy ingyen kapok még egy kötetet, hát mégkirályabb. :D úgyhogy már csak 1 kötet híján behoztam a lemaradást. Ezzzazz. Tökre örülök ^_^


Elvileg 5 napon belül hozzák ki. Erről persze nincs biztos infóm, mert a Mangafan rendelős oldala elég furcsán van összerakva. Se visszajelző link, a rendelés elfogadásához, se semmi ilyesmi, hogy mikor számítsak a futárra. Ennyi erővel bárki rendelhetne mangát a címemre, aztán meg nézhetnének nagyokat, ha mondanám, hogy én ilyet nem rendeltem. Csak a benzint spórolnák meg, ha visszatennék az email visszaigazolás dolgot, ami minden webshop-nál működik általában. 
Plusz tényleg jó lett volna valami kb. idő, hogy mégis mikor óhajtják kihozni, mert azért 5 napon keresztül én sem vagyok egész nap itthon, hogy várjak a csomagra. Azt meg ugye nem szeretném, hogy visszaküldjék, mert nem tudták kézbesíteni. Na mindegy, ez így érdekes, de legalább ingyen volt a posta, úgyhogy nem panaszkodom a Mangafanra. Ez az egy tényleg elég pozitív dolog a részükről. :)

 Pózolj huszadjára a virágcsokorral kép. xD 

Úgyhogy mondhatni a nagy "pechsorozat" ellenére mégis kellemesen zárult le ez az időszak. 
Talán még az állatkertbe is eljutunk valamikor a jövőben, bár nem tudom, hogy ősz vége - tél felé mennyire aktívak az állatok, és milyen programok vannak ilyenkor, de jó lenne elmenni, már nagyon rég voltam ott. :)

Vinni nyuszi már enné is a csokromat. :D 

5 megjegyzés :

  1. A nyuszi még mindig viszi a pálmát >.< én is nemrég vásároltam bár én bokacsizmákból szegecsekkel körberakva :P de nagyon tetszik az is amit te vettél *w* és még egyszer utólag* >.< boldog névnapot <3 =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyat is néztem. Csak a sarka volt körberakva szegecsekkel, de végül ezt vettem meg, mert vastagabb anyaga volt. :D De az is bejött nagyon.

      Köszönöm ^^ <3

      Törlés
  2. Utólag is boldog névnapot :) Örülök, hogy mindent sikerült beszerezned :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^
      Óh, holnap már hozzák is a Nana mangákat! ^^
      Alig várom, olyan rég olvastam már Nanát. :D

      Törlés
  3. Szia! Játék nálam a blogon :) http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/2013/09/garnier-avon-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...