#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. szept. 20.

My Diary - Mangák, Fotózás, Pocky és képek rólam


Sziasztok!
Nemrég írtam, hogy névnapom alkalmából kaptam pár mangát, aminek annyira örülök, hogy csak na. :D Már lassan 2 éve tervezgetem, hogy beszerzem a Nana manga részeit, de anyagilag nem nagyon álltam úgy, hogy könyvre költsem a pénzem. Mondjuk ezeket a mangákat is csak úgy tudtam megvenni, hogy egy csomó ruhát, amit már nem hordtam eladtam a városban, és abból lett  pár 1000 ft-om. :D Plusz anyától kaptam 2 kötetet, és végül így jött ki a 4 kötet. (1 meg ugye ingyen volt az akció miatt)  A Nana manga 12. részig jött ki, de elvileg már jön ki a 13. is, úgyhogy remélem, hogy hamarosan lesz állásom, és azért 2 ezer ft-ot tudok erre szánni, mert imádom ezt a képregényt. Első mangáim egyike, úgyhogy, ha törik, ha szakad végig be fogom gyűjteni. :DPont most jelöltem be animeaddicts-on a gyűjteményeimnél a 4 Nanát, és ezekkel együtt kijelenthetem, hogy pontosan 100 manga könyvem van a polcomon. :D Eskü nem látszik annyinak, mert egy nagy dvd állvány-nak szánt polcon vannak összezsúfolva. Egyedül AA-n követem a pontos listát, hogy azért legyen fogalmam róla, hogy melyik mangában hol tartok. :D És igen a 100. manga is megvan Jupppíí. :D A mangák amúgy GLS futárszolgálattal jöttek, ami annyiból jó, hogy ingyenes volt, és házhoz hozzák, nem kellett bemennem külön értük Budapestre. Viszont a hátránya, hogy nem tudni, hogy mikor hozzák, csak, ha rákérdezel. De még ezzel sem vagy beljebb, mert, ha meg is mondják, hogy holnap kézbesítik a megadott címre, akkor sem biztos, hogy van olyan ember, aki reggeltől estig otthon tud lenni, hogy várja a csomagot. Úgyhogy megint telefonálgatni kellett jobbra balra, mert én pont barátomnál voltam Budaörsön, és a könyvek ugyebár az én címemre érkeztek. De viszonylag gyorsan letudtuk a dolgot, mert megadtam anyum telószámát, és du. amikor még a vásárlást intézte, a futár felhívta őt, anyum meg a bolt elé rendelte, úgyhogy így át tudta venni a csomagomat. :D  Halaluya. :D Úgyhogy ma már a kezemben fogahattam a dráéga mangáimat. ^_^ Jeppp
U.I.: Anyum üzeni a futárnak, hogy szép szemed van, kedves futár srác. :D xD
HAHA



El is felejtettem mondani, hogy a hónap elején, amikor apum itthon volt elmentünk kicsit shoppingolni a Müllerbe, és vettem pockyt. :D Annyira finom volt te jó ég. El sem tudom mondani. 
Igaz, hogy rengeteg kalória volt benne, de istenem már vagy 1 éve nem ettem pockyt, mert baromi drága. xD És tök jó mert végre nem csak 3 fajtából lehetett választani, hanem volt ilyen extra csokis is, ami nagyon finom volt. *_*  Ahww, még mindig csöpög a nyálam rá, ahogy elnézegetem ezt a két képet. :D A diétám igazán megengedhet néha egy kis nasit, hogy ne legyen nagy bezabálással vége az eddig szigorúan tartott étrendemnek. >.<  Bár mostanában bevallom kicsit sokszor léptem félre a nassolni valók világába, de továbbra is 61-62 kiló körül mozgok, úgyhogy nem engedtem azért el magam, és az edzések is ugyan úgy mennek ám. ^_^


Úgyhogy ne aggódjatok értem. :D Nem adtam fel az edzésprogramot. Ha már több, mint fél éve csinálom, nem hiszem, hogy olyan egyszerűen el tudnám hagyni ezt a kalóriaszámolgatós módszert. 
Már szinte a mindennapjaim részévé vált a dolog. :)


Elég jól telt ez a szerda-csüt-pénteki napom. Barátomnál voltam. :)
Nemsokára fel fog lépni egy klubban a bandájával, úgyhogy megkértek, hogy csináljak róluk képeket, meg bandafotókat. Szerintem elég jók lettek, bár nem állt rendelkezésemre sem normális fejvaku, se derítő meg semmi más. Ráadásul este 8kor, tök sötétben kellett megoldani, egy kis lámpának a segítségével. Nem mondom, hogy nincsenek benne hibák, mert ennyi cucc édeskevés volt egy "profibb" fotózáshoz, de azért szerintem hangulatosak lettek. :) Ahogy a képen látjátok ilyen "dark" stílusban készültek. :D Még csak ma álltam hozzá a retusálásnak meg az effektezésnek, de a fele már kész is van. A közös bandafotókon még kínlódok, mert nem tudom, hogy melyik effekt lenne a legjobb ehhez a bandához. :D



Úgyhogy a mai napom a képek retusálgatásával telt el. És, ha már annyira belemerültem a dologba két képet magamról is megcsináltam. :D Mert miért ne? 
Egyre jobban látszik, hogy alapból szőke vagyok. De nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem.
Anyum azt mondja, hogy fessem be valami mogyoróbarnára, mert az aljához képest a fejem teteje már nagyon szőke, és így már bénán néz ki. :D
Szerintetek is? :D
Mondjuk rég voltam már ilyen világos hajú, mint most. :D 
De tényleg nem tudom eldönteni, hogy nekem ez tetszik-e vagy sem. >.<
HELP! :D



4 megjegyzés :

  1. Szió Annie! (:

    Te jó ég! Nem gondoltam volna, hogy egyáltalán kiadtak 100 mangát magyarul! xD De woooow, irigyellek. *w*

    Anyud nagyon nagy arc, "szép szemed van, kedves futár srác." xDDD

    Oooooh, pocky~ *o* Teleportálsz nekem is? *w* Oh, nyam-nyam. :3 És ilyen extra csokisat még Ausztriában sem láttam! *.* Ráadásul olyan jó képeket csináltál, hogy még inkább csorog a nyálam, dacára annak, hogy tele vagyok. xD

    Na, és tök jók lettek a bandás képek is. :) Nagyon jól fotózol. *-*
    A rólad készült fotók is nagyon királyak, szerintem semmi baj a hajaddal. :) Bár nekem a sötétebb is tetszett. :D

    Mindenesetre még egyszer sok sikert a melóhoz, remélem, összejön! :)
    Kellemes hétvégét~ ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Igen én sem gondoltam volna, hogy már 100. mangám van, mert egy vékony kis DVD polcrendszeren vannak és nem néz ki úgy, hogy 100 lenne. :D De beírtam mindegyiket egyesével AA-ra, és azt írta ki, hogy 100db, úgyhogy tök jó. xD Ha lenne fizetésem minden hónapban vennék egy mangát szerintem. :D


      Jajam, szegény anyumat kell mindig bevonnom ebbe a futár dologhoz, mert mindig úgy jön ki, hogy nem vagyok éppen otthon, és neki kell átvennie. :D Anyum mindig ilyen amúgy. Bírom. xD

      :D Ne ismondd, én is úgy ennék pocky-t,de mostanában sokat bűnöztem a családlátogatások, apum hazajövetele miatt (hozott egy csomó német édességet >.< )
      úgyhogy most vissza kell állnom a diétára. :D Nehogy visszaszaladjon az a 10 kiló. :D

      Azt az extra coskisat pedig Dunaújvárosban vettük a müllerben, de most írt egy olvasóm, hogy ő is volt, és ő is ilyen csokisat vett. : )

      Szerintem picit bebarnulok jobban, mert már tényleg nagyon virít felül a szőke hajam. xD Valahogy jó lenne egységessé tenni a hajszínem. :D Bár gőzöm sincs hogyan. xD Az alja még tök sötét. :D


      Jó hétvégét neked is! ^^

      Törlés
  2. szerintem legyél szőke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már voltam szőke, és a bőrszínemhez nem nagyon áll jól. Legalábbis a világosabb szőkék. Képeken jó volt, de élőben nem. :D Úgy néztem ki, aki beteg. :D

      De mondjuk a saját hajam sötétszőke, szóval elvileg annak jól kéne, hogy álljon. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...