#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. szept. 22.

Manga gyűjteményem - part 2.

Hai Hai! ^_^
A 100. mangám alkalmából gondoltam be print screen-elem nektek a listát, amelyik mangák birtokában már vagyok. :)
Amelyiknél hiányt láttok, pl. Chrno Crussade, Vampire Night, Love*Com-ot még mindig keresem ám baráti áron. :)  Ha lesz végre állásom tuti, hogy minden hónapban 1-2 mangára fogok áldozni, remélem ezzel tudom támogatni a hanyatló manga piacot, és a könyvipart. 








2 megjegyzés :

  1. Szijja !! Csak most nézem a blogodat de már ez az első bejegyzésed is (számomra mert ezzel kezdtem :) nagyon tetszik!! *-* nagyon sok mangád van!!!! Nekem egy sincs :'( de majd csak elkezdem gyűjteni :) addig gépen olvasom. Követni fogom a blogod!!! :D nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj a késői válaszért, csak most találtam meg a kommented! ^^
      Nagyon szépen köszönöm. Örülök, hogy tetszik a blogom. :)
      Oh az első bejegyzés. :D azok milyen kis bénák voltak. hehe :D

      A mangák miatt meg ne keseredj el, interneten magyarul is lehet olvasni egy csomót, nah meg félreteszel egy kis zsebpénzt, vagy figyeled az akciókat a könyvesboltokban és akkor te is jó áron juthatsz a jövőben hozzájuk . :)
      A lírában pl. gyakran van manga 400-250ft körül. :)

      Köszönöm, hogy olvasod a blogom! Kövess FB-on is. :)

      Szép napot!
      Annie

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...