#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jún. 27.

The Haunted Hospital - Fuji-Q Highland Park

Sziasztok!
Most így éjfél tájékban gondoltam írok nektek egy nagyon nagyon jó kis helyről, 
ami Japánban található a Fuji lábánál. :D
A facebook-os gyaru csoportban linkelt be egy képet róla az egyik leányzó, 
és úgy gondoltam, hogy ennek utána kell néznem, mert ez nagyon az én stílusom. :D 
A vidámpark eredeti neve Fuji-Q Highland ( 富士急ハイランド Fujikyū Hairando)
A parkban számos hullámvasút és gyerekeknek szánt látnivaló van a Kísértetkastély mellett.
Ezen kívül itt található a világ leghosszabb és legmagasabb hullámvasútja, a Fujiyama.
1996-ban készült, 79 m magas és 130km/h-val megy. 


De amiről a cikk is szól az nem a vidámpark extrém hullámvasútjai, hanem az úgynevezett Kísértet Kórház. 
Ez a világ 2. legnagyobb "megrendezett" kísértetháza. A szervezők szerint ez a kórház pontás mása egy olyan kórháznak, ami a japánok szerint valóban kísértet járta. 


A séta ára 500yen (Kb. 1200 Ft ) és a téma a szokásos.
 Egy megrendezett útvonalon kell végigmennie a csoportnak, miközben mindig váratlan hatások érik őket. Az útvonalon való haladás a sötétség miatt nagyon lassú, ezért a Kísértetkórház hátránya, hogy nagyon lassan kerülsz sorra. Végül is megéri megvárni, mert szerintem senki sem szeretné, hogy valaki előtted  lelője a poént, és te ne ijedj meg miatta. :D
A résztvevőknek tilos fényképet készíteniük az út során! Erre felhívják a figyelmet is. 


Mielőtt elindulnál az épület belsejébe, előtte felcsigázásképpen leadnak egy dokumentumfilmet a kórházról, és pár szellemsztorit elmesélve próbálják feljebb emelni az adrenalinszintünket. 
Ezután a csoport egy tagja zseblámpát kap, majd a csoport egy szobában kezd, ahol csupa vérfolt minden, felborult berendezések, szétzúzott dolgok a padlón és persze hátborzongató hangeffektek gondoskodnak a megfelelő horror hatásról. :D


Majd ahogy a folyosóra ér a csoport, folyamatosan sikoltozó kórházi ápolónők, betegek, kislányok rohanják le a tagokat, a frászt hozva rájuk. Rengeteg kelléket használnak  de a legtöbb munkát a színészek csinálják, azt kell mondjam elég jól. :D 
Arról ne is beszéljünk, hogy a zseblámpák direkt úgy vannak megcsinálva, hogy az út során fokozatosan veszítenek a fényerejükből, még végül teljes sötétségben marad az ember. :D 
(Hoppá ez spoiler volt! )


Szerintem, aki ellátogat Japánba és szereti a horrort, az mindenképpen látogasson el a Fuji-Q parkban lévő kórházba. Szerintem nem fog csalódni. :D
Maradandó élmény lesz az biztos. 



Kinek hogy tetszik a hely?
Ellátogatnátok ide, vagy kevésbé bírjátok a hasonló környezetet? :D


7 megjegyzés :

  1. Biztosan kipróbálnám, bár tuti rettenetesen megijednék mindenen, meg sikítoznék stb., de élvezném, szeretem azt felspannolt állapotot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is mennék. :D majd csinálok róla videót, és felrakom ide, ha egyszer tényleg eljutok ide. xDD

      De amúgy az a gáz, hogy az ilyen hirtelen előbukkanó emberektől akkor is megijedek, ha csillámpóni jelmezt öltenek, mert hirtelen úgy se fogod fel, hogy most egy szörnyről van-e szó vagy miről. :D

      Törlés
    2. Persze :D Húgomtól is halálra tudok ijedni, ha hirtelen bukkan fel :D

      Törlés
  2. Ezt inkább kihagynám.. ezek a japán kisértetes dolgok nem nekem valók :P Valószinűleg 2 percen belül kijönnék ott ahol bementem..

    VálaszTörlés
  3. Huhh szívesen elmennék :d Unokanővéremet elcipelve :D Mind a ketten imádjuk a horrort :D Lehet kiugrana a szívem a helyéről úgy félnék de kit érdekel :D Menni akarok *o* ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D én is nagy horror fan vagyok. :D De tuti szívbajt kapnék én is. xD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...