#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jún. 27.

Finomságok Japánból - Kawaii édességek


Sziasztok!
A nagy diétám közepette igen merész vállalkozás volt ilyen képeket nézegetni, 
de egyszerűen olyan szépek, hogy nem tudtam leállni velük. :D Le is mentettem nektek jó néhányat. 
Japánban a legtöbb dolgot "kawaii" néven említenek, ez a legnépszerűbb szó, amit bármire lehet használni. Legyen az ember, állat, ruha, ékszer. Ez alól az édességek sem kivételek. :D 
A japánok törekednek a szépségre a harmóniára, az édességeik is sokszor évszak szerint kerül terítékre. Nagyon ügyelnek a részletekre, ami meg is látszik az alkotásokon. 
Rengeteg anime karakter visszaköszön az édességeken, ez náluk egyáltalán nem ritkaság. :) 
Szóval lássuk is a kawaii édességeket.  ^_^

















































4 megjegyzés :

  1. O, mennyi édesség! A zselés dolgokon kivül bármelyiket szeretném :) Ezek egy részéhez volt már szerencsém, nem csak jól néznek ki, finomak is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mázlista vagy! :)
      Amúgy a zselés dolgokkal mi a probléma? :D
      Mondjuk még én sem kóstoltam semmi zseléset. :D
      ( a gumicukrot kivéve)

      Törlés
    2. Nem tudom mi pontosan a zselés dolgokkal a bajom, de pl. a tortazselét sem szeretem, meg más zselé állagú dolgot sem.
      Japánban egyszer véletlenül ananász-zselét vettem, mert azt hittem ananászlé (persze mert lusta voltam elolvasni mi is van ráirva). Olyan csomagolása volt, mint nálunk az eper- meg nem tudom milyen pürének, aztán utána tudatosult bennem, hogy ez zselé. :P
      Ezek a fenti édességek amugy sokkal puhábbak mint a gumicukrok, inkább a kocsonyához hasonlitanak, vagy egy puhább tortazseléhez.

      Törlés
    3. Hm, én nagyon szeretem a gyümölcstortákon lévő zselét, úgyhogy akkor szerintem nekem bejönnének ezek a nasik. :D
      Persze most ezektől mind el vagyok tiltva, szóval, hiéba is magyarázom be magamnak, akkor sem ehetnék. xD

      Juuj, azok a zselés "italok" tök jók. :D Egy dokumentumfilmben láttam olyat, és tökre furi volt. :D
      Nem biztos, hogy meg tudnám "inni." :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...