#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jún. 11.

Sunday Diary - diétás eredmények


Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy mostanában csak időzített bejegyzések vannak, főleg újságokkal, de még hátra van 3 vizsgám a következi 2 hétben, úgyhogy ezért van most ez a kis "'szünet". Persze az időzített újságok minden nap megjelennek, szóval remélem nincs annyira hiányérzetetek. :D
Most pedig mesélek az elmúlt hetemről, diétáról, edzésről. 
Mint írtam, nem szeretnék hetente beszámolni, hogy hol tartok a diétámban, de az utolsó bejegyzés ezzel kapcsolatban még áprilisban jelent meg, úgyhogy gondoltam jövök egy kis új infóval, hátha valaki erőre kap, vagy újból nekiáll a "diétának", életmódváltásnak a bejegyzésem hatására. 
Nagyjából most tartok a diétám 2,5 hónapjánál. Azt hittem, hogy jóval nehezebb lesz, de meglepetésemre az 1100-1200 kalória bőven elég egy napra. Nem érzem magam soha éhesnek, szoktam nasizni is néha napján. Persze a napi kalórialimitemen belül. :D
Legutóbb amikor írtam a diétám 4. heténél jártam -3 kilóval, ma viszont már kijelenthetem, hogy a 7. kilót is sikerült ledobnom. 69,8 kg-ról indultam, ma már 62,6 vagyok reggelente. :D 
Én magamon annyira nem látom a változást. Egyedül a ruháimon érzem, hogy változtam, mivel szinte minden nadrágom már lötyög rajtam, plusz az érettségis ingemből, 
amit annak idején a varrónő ránk szabott, 
abból konkrétan kiestem, úgyhogy keresgélhettem ruhát, hogy mibe menjek a vizsgáimra. :D 
Jó lökött vagyok, de hát kigondolta volna, hogy ennyire bő lesz rám. (Persze örülök neki nagyon ) 
Szerencsére nagyon sokan megjegyzik, hogy milyen jól nézek ki, meg, hogy "hova akarok még fogyni?", de mindenkinek azt tudom mondani, hogy oké, hogy ruhában jól néz ki az ember, de ahhoz, hogy az én önbizalmam helyrejöjjön a külsőmmel kapcsolatban, ahhoz az kell, hogy ruha nélkül is azt tudjam mondani  hogy "aztaa, de jól nézek ki". Az öltözködéssel szerencsére sokat tud az ember leplezni, ha jól válogatja össze a ruhatárát, de az az igazi eredmény, ha egy szál bugyiban is szépnek látod magad. Nekem legalábbis ez a fő célom.  :)


A másik pedig, hogy nagyon örülök, hogy a hatásomra többen is elkezdtek foglalkozni magukkal. Én is jó hülye voltam, hogy eddig nem tettem meg. Mindenkinek megpróbálok segíteni főleg edzésben. A másik pedig, amit észrevettem magamon, hogy a főzés terén egyre kreatívabb vagyok. Egy csomó olyan "nasit" találtam ki magamnak, ami egészséges és nem kívánom tőle a tábla Milkát. Ilyen pl. a fincsi házi natúr joghurt igazi gyümölcsökkel. (A bolti gyümölcsjoghurtban semmi sincs, szóval nem kell a reklámnak bedőlni, hogy mennyi élőflóra van benne, mert kb. semennyi! ) 
Aztán csináltam még házi készítésű chipset, amit teljesen olaj nélkül sütöttem ki. :) Itthon oregánóval ízesítettem, nagyon finom lett., és a kalóriája is a töredéke volt a bolti chipsekhez képest. 
És persze mondanom sem kell, hogy az imádott melegszendvicsemről sem kellett lemondanom. :)
És nézzétek csak a képen, hogy milyen jól néz ki. Nyammi.
A "recepteket" amúgy megtaláljátok a blog Facebook oldalán is. 
Kalóriával és a mindennel együtt, ha valaki meg akarná csinálni. :)


Mondhatom, hogy szinte teljesen leszoktam a fehér kenyérről, a fehér rizsről és a sima finomított lisztes cuccokról. Helyette sok zabot, rozslisztet, Graham lisztet használok.
A sütijeimet is ezekből az összetevőkből szoktam elkészíteni. 
Jóval több értékes tápanyag jut így a szervezetbe. 
Annak idején szinte semmi rostos dolgot nem ettem szerintem. :D 
Tegnap is elkészítettem egy fincsi muffint. Azt tudjátok, hogy egy átlag muffin kcal értéke 180-200 körül mozog, nah az én muffinom kemény 70 kcal volt. Igaz, hogy az ízét még szokni kell, mert nem olyan intenzív csokis, mint egy sima agyoncukrozott muffin, de mondhatom, hogy nem volt rossz. :D Jah, és én csokis fehérjeporral csináltam, szóval ez a nasi sportolóknak is kiváló. :)
A receptet ITT megtaláljátok, ha kedvet kaptatok hozzá. ^^

 

Még áprilisban írtam, hogy elkezdtem a fenékformáló programot. 
Mondhatom, hogy sikeresen teljesítettem a 30 napot, plusz nemrég ismét újrakezdtem. 
Barátommal is szoktunk közösen edzeni. Súlyzóval 27-30 kg-al guggoltam még áprilisban, most már, ha jobb napom van 50 kg-al is tudok guggolgatni. :)  
A fenekemről amúgy csináltam képet még márciusban, amikor elkezdtem a diétát, aztán csináltam képet a SQUAT CHALLENGE vége után is, és hát azt kell, hogy mondjam a fenekem jóval kerekebb lett, és már narancsbőr sincs annyi rajta.  :D Úgyhogy most örülök, mint majom a farkának. 
Persze ezzel még abszolút nincs vége a dolognak, mert az igazi kerek fenéktől még nagyon nagyon messze van az enyém. :D Szóval csajok guggoljatok, csináljatok kitörést, lépcsőzzetek, másszatok dombot, hegyet. :D 


Nah, de hogy ne csak kilókról beszéljünk, megmutatom a centiket is, 
hogy hogyan alakult az utóbbi 2 hónapban. 

Március 22

Mell: 98 cm
Derék: 83 cm
Csípő: 97 cm

Június 11
Mell: 94 cm 
Derék: 72 cm
Csípő: 84 cm 

Ha így haladok, akkor Augusztus végére érem el az álom kilót, ami nekem az 55 kg lenne. Sokan azt mondják, hogy ez már túl kevés, pedig szerintem az én 166 cm-hez ez pont tökéletes súly lenne. 
Mindenkinek sok kitartást az életmódváltáshoz, annak is, aki most kezdi el, és annak is, aki pont most akarja feladni. Ha valakivel akartok erről beszélni, és nincs támogatótok, akkor nyugodtan forduljatok hozzám. :)

XoXo
Annie


5 megjegyzés :

  1. Hatalmas gratula!!! Nagyon ügyes vagy :)
    Én most eléggé megakadtam sajnos, a tornát is abbahagytam, és az étkezésemre is csak félig-meddig figyelek, valahogy elfogyott az erőm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy hogy abbahagytad?
      Történt valami, vagy csak bekebelezett a lustaság?
      Én rájöttem, hogy amikor ellustulok, akkor ingok meg.
      Szerencsére ez a 2,5 hónap alatt 2x történt meg, és abból 1 tudatos megingás volt, mert előre tudtam, hogy pizzázni megyünk. :D
      Aznap nem is ettem semmi mást. :D Hehe

      Törlés
    2. Hát, igazából el is lustultam, de testi okok miatt szüneteltettem a tornát (elviselhetetlenül fájtak a térdeim, majd - nem röhög - a lábujjaim, mintha égnének, és semmi másra nem tudtam gondolni, minthogy a torna miatt volt), majd lelki dolgok is jöttek, ami miatt a kajálásra nem tudtam/akartam figyelni.

      Törlés
  2. Nagyon nagy gratulációm a kitartásodhoz és az erődhöz, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! ^_^
    6-8 év óta sose voltam még ilyen kevés kiló , mint most. :D
    Remélem hamarosan az 50-es súlycsoportba fogok tartozni. Alig várom! ^^

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...