#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jún. 26.

My Diary - Fotós lettem! + Haul


 Sziasztok!
Végre sikerült levizsgáznom, szóval hivatalosan is alkalmazott fotográfus lettem. :D
9 modulból vizsgáztunk, és az összesített vizsgajegyem 4-es lett, úgyhogy tökre örülök. :D
4 napon át kellett vizsgázni, az utolsó napon csak egy tárgy volt hátra, és kb 1 óra alatt végeztünk is. Szóval mondhatjuk, hogy enyhén húzva-halasztva lett ez az egész. De nem baj. 
A lényeg, hogy a kezemben van a "szakma". :D
A többiekkel a vizsga után még elmentünk az Allee-ba,
 megünnepelni a sikereket fagyival és sörrel. :D
Jaj annyira finom volt a diabetikus málnás fagyi. :D 
Még a málnának a magjai is benne voltak. El sem hittem, hogy ilyen létezik. nyamii..


Az osztály 3 felé volt osztva, szóval mindenki másmilyen napokon vizsgázott.
A 3-as csoport csak most hétfőn végzett, szóval velük is elmentünk megünnepelni, hogy levizsgáztunk. :D
Elsőnek Bp-n az Akváriumba akartunk menni, de mivel az túl drágának bizonyult elmentünk egy "Csendes" nevezetű helyre. Nagyon jó kis hely. Persze az árak itt sem valami jók. :D de nem lényeg. A hely kinézete belülről valami istenkirály és elborult, agyament ésatöbbi. :D

(ez amúgy egy panorámakép)

A 2 év alatt egy osztálykép se készült, úgyhogy most bepótoltuk gyorsan. :D 
Jaaaj ne nézzétek, hogy hogy nézek ki rajta. xD  KEKEKEK
Jó persze ilyen közös képféleségek azért születtek, de azok is csak így néha-néha. 
Általában egymást fotóztuk a műteremben, 
de azon ugyebár csak egy ember volt rajta , max. kettő :D 
Hát azért sajnálom, hogy vége lett ennek a 2 évnek, mert nagyon szerettem ezt az osztályt. 
Még járnék velük egy osztályba egy darabig, ha tehetném. :D 
Annyit röhögtünk együtt áhh. :D
Remélem azért pár emberrel fogom tudni tartani a kapcsolatot ezután is.  ^_^ <3


Barátommal nemrég voltunk ilyen kis zenei fesztiválon, amit nálunk rendeztek a városban. 
Ilyen fellépőkkel, hogy Supernem, BYEALEX, Kompakt disco. 
Hát én egyiket sem szeretem, de azért lementünk , hogy kicsit kimozduljunk. 
BYEALEX még élőben is unszimpatikus, már az is, ahogy feljött a színpadra. :D 
A Kompakt Disco-t sem ismertem ( azt sem tudom, hogy írják a nevüket, úgyhogy bocsi :D )
de ők valamiért pozitív benyomást keltettek bennem. Az énekes nagyon jó fej, teljesen szimpatikus volt. Lepacsiznék vele bármikor. Tudta, hogy hogy kell a közönséget megmozgatni. 
( BYEALEX nem tudta..) 
Szóval nekem az a banda egy pozitív csalódás volt teljesen. :)
Amint vége lett a konciknak húztunk is haza, mert a szúnyogok élve felfaltak minket. Áúúú

(Közös kép a konci közben :D )

HAUL

Ma anyummal elugrottunk egy két szokásos fogyóeszközért, 
mint dezodor meg ilyesmi, és útközben betértünk a kínaiba is. 
Hát tudtam volna egy két felsőt vásárolni. :D 
Volt pár barackszínű csipkés felső ahw, imádnivaló volt. 
Aztán elkezdtem nézelődni a zoknik között, mert eszembe jutott  hogy van egy telitalpú cipőm, amit nyáron nem tudok hordani, mert ha egy picit is megizzad benne a lábam akkor elkezdek benne csúszkálni, magyarul életveszély az a cipő. :D Aztán rájöttem, hogy japán barátaink is zoknival hordják ezeket a cipőket, 
szóval én miért ne tehetném? :D
És akkor megláttam ezt a két kis cuki zoknit. :D
A bal oldali tipikus japán diáklányos zokni, a jobboldali fekete pedig kis fodros, csipkés, 
amit szintén szandállal fel lehet venni, mert simán passzol egymáshoz. 
Igaz még a mai napon megbotránkoznak azon az emberek, ha azt merem mondani, 
hogy szandál zoknival. :D 
Biztos a régi kép él bennük erről a két szóról. :D
A fekete zoknit amúgy a gyerek részlegen találtam, szóval aki szintén be akar szerezni ilyen zoknit, 
az semmiképpen se a felnőtt zoknik között nézelődjön. :D
Nekem 38-as lábam van, a zoknira 21-31 volt ráírva, de simán passzol a lábamra. :D 
Még csak nem is szűk. :D Úgyhogy tök jó. 


Könyvek

Nem fogjátok elhinni, de azért vártam a vizsgák végét a legjobban, hogy végre lelkifurdalás nélkül tudjak olvasni meg animét nézni! :D Igen ez így leírva eléggé könyvmolyosan hangzik, de tényleg ez a helyzet.
Imádom a könyvtárat. A nyugalmat az illatokat, meg, hogy olyan jó kis könyvtárunk van, hogy egy csomó újonnan megjelent könyvet is ki lehet venni. 
Meg aztán ne is beszéljünk arról a rengeteg könyvről, amit Rukkolán sikerült felhalmoznom. 
Egy csomó mangát még nem is tudtam elolvasni az időhiány miatt. De majd most bepótolok mindent. 


Úgyhogy ki is vettem a könyvtárból pár könyvet. 
Cím szerint: Éjszakai Cirkusz, Forever, Holdfénykisasszony és végül Fairy Oak 2. része, de az nincs a képen, mert barátomnál hagytam, hogy ott is tudjak valamit olvasni, ha náluk vagyok. :D 
Szép adag kis könyvecske. :D imádok olvasni. ^^
Meg aztán, ha az animét is említettem, elkezdtük barátommal megnézni az Attack on Titan nevű 25 részes animét. Nekem nagyon bejön. A zenéi, meg a grafikája is valami hihetetlen jó. 
Sajnos még csak 12 rész van fent AA-n magyar felirattal. 
Alig bírjuk kivárni, hogy jöjjön a következő rész.. :D
Én még vizsgák előtt elkezdtem megnézni az "Air" nevű animét is,
 mert mindenki isteníti nekem meg még nem volt kedvem megnézni, egészen mostanáig. 
Aztán közbeszólt a vizsga és nem tudtam befejezni végig, 
úgyhogy most azt is megnézem a hétvégéig. :D Yessss



Ahhw végre itt a dinnyeszezon.
A málna után ezt vártam még a legjobban egész évben. :D
Már ki voltam rá éhezve. :D
A málna és a dinnye a két kedvenc gyümölcsöm. <3
Alig bírom ki nélkülük a telet. :"(



Hát így ezek történtek velem mostanság. :)
Most, hogy vége a vizsgának és mindennek, jöhet az álláskeresés. 
Beadtam már pár helyre, pl. New Yorker, CCC shop, Sugar Shop meg etc.
 Sajna eladói tapasztalatom még nincs, de nem tudom, hogy így akkor
 hogyan fogok bármerre is elindulni. xD 
Nah mindegy majd jön valami. Nyárra azért kéne valami kis pénzt gyűjtenem,
 hogy a Balatonon ne pár száz forintból oldjam meg a kajámat meg mindent. :D


XoXo
Annie



2 megjegyzés :

  1. Szia Annie! (:

    Nagy-nagy gratu a vizsgádhoz!! :D A képeidet elnézve amúgy is remek fotográfus vagy. ^^

    Tartsd is a kapcsolat az osztályoddal! :) Elhiszem, hogy nem valami jó érzés ennyi idő és nevetés után elszakadni tőlük. :S

    A zoknijaid nagyon cukik! *-* Az első tényleg olyan japán diáklányos. :D De tetszik. ^^

    Ohohó, olvasás és animézés! A lelkemből szóltál, testvér! *w* A "Fairy Oak"-ra kíváncsi vagyok, hogy tetszik-e Neked, bár szerintem kisebb korosztálynak írták - pl. Húgom (15 éves) kedvenc sorozata. A "Forever" meg nem a "Shiver" és "Linger" 3. kötete? Én még csak a "Shivert" olvastam, nekem tetszett. :)
    Az "Air"-ről is várom a véleményedet, egyszer meg akartam nézni, de valahogy mégsem tettem. :D Az "Attack on Titan" meg valahogy alapból nem volt szimpatikus, de csak az első pár percét néztem meg, így nem nyilatkozom róla. :)

    Gonoooosz! Itt még mindig nincs dinnye!!! T___T Pedig nekem is a kedvencem...

    Sok sikert kívánok a melóhoz! :)
    A Balaton jó hely. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nina!
      Örülök, hogy írtál!
      És köszönöm , tündér vagy! <3 ^_^

      Hát van néhány ember, akiket nagyon megkedveltem a 2 év alatt. Főleg mert azonos az érdeklődésünk ugyebár. :D Nah meg 2 osztálytársammal végiggyakorlatoztam tavaly a nyarat egy boltban, szóval emiatt még jobban megkedveltem őket. ^^

      Köszii, a zoknikat mától vadászni kezdtem. :D Csak 2-300ft szóval nem egy nagy összeg, tuti mindig így fogom hordani a szandáljaimat, mert utálom, hogy hólyagos lesz a lábam egy kis meleg miatt. XD


      Igen a Fairy Oak ilyen 12-15 éveseknek szól, de én is nagyon szeretem. Amúgy az ismertetőjegyem a könyvtárban az, hogy ennyi idősen csak én megyek a gyerekrészlegre. :D Imádom a gyerekkönyveket.
      Az első részét már elolvastam és az nagyon tetszett, ezért vettem ki most a 2. részt is. :)


      A Forever meg igen az utolsó kötet. Erre voltam a legjobban kíváncsi, mert az első két részt már elolvastam 2 hónappal ezelőtt. Nagyon remélem, hogy ebből nem lesz ilyen kultikus film, mint az Alkonyatból anno. xD Az elrontaná a könyvet. :D


      Az Attack on titant azért kezdtem el nézni, mert barátomat rá akartam venni a közös animézésre, és ő csak akkor hajlandó erre, ha van benne valami vér, vagy harcolás, kevés drámával. Az utóbbi kivételével ebben minden megtalálható. Már a 10. résznél járunk és nagyon bejön. :)

      Az Air-t pedig o.társam ajánlotta még 4 éve. :D mindig mondtam, hogy nah most elkezdem nah most, aztán végül sose kezdtem neki. :D De most tényleg végignézem. :D


      U.i.: elhiszed hogy adnék neked dinnyét? :D
      Röppenj át. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...