#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. márc. 20.

Oriflame Essentials Moisturising Day Cream teszt


Sziasztok!
Ígértem nektek egy teszt bejegyzést. Úgy is régen volt már ilyen. 
De csak azért, mert mostanában nem igazán vettem új dolgokat. 
Ezt a krémet is Bogi oldalán nyertem. :D 


A krém magyarul Essentials hidratáló nappali krém. A leírása szerint: 
Gyorsan felszívódó nappali krém antibakteriális összetevőkkel, borókakivonat- és E-vitamin-tartalommal. Puhává, feszessé és egészségtől ragyogóvá teszi a bőrt. Minden bőrtípusra ajánlott. 75 ml "

Állítólag minden bőrtípusra jó ez a krém. Na már most nekem vegyes,
 zsíros bőröm van, amire szerintem nem igazán jó. Legalábbis nappalra biztosan nem. 
Az én bőrömbe nem is szívódik be olyan gyorsan, mint pl. anyum szárazabb bőrébe. 
Nekem órák után is marad egy zsíros érzet, amit nem igazán szeretek, viszont este ez kevésbé zavar, 
 ezért csak éjszaka lefekvés előtt kenem be vele az arcomat. 
Viszont! Amire tényleg jó ez a krém, az a pattanások utáni száraz részek eltüntetése. 
Sokszor van az, hogy megdumálom magammal, hogy na ezt a pattit nem nyomom ki azért sem, aztán fogom magam elkezdem nyomkorászni, megcsúszik a kezem és a körmömmel szépen felsértem az arcom, ami borzalmasabb látvány, mint maga a pattanás volt. :D xD 


Úgyhogy a sebeket én alaposan bekentem ezzel a krémmel, lévén, hogy zsíros krémről van szó, gondoltam jót fog tenni. És tényleg. Nekem meggyorsította a gyógyulási folyamatot, és gyorsabban lehámlasztotta a sebes felületet. Úgyhogy erre tényleg tudom ajánlani. Szerintem jó kis krém ez, nagyon sokan dicsérik.  Valószínűleg, ha száraz bőröm lenne én is rendeltetésszerűen használnám, nem pedig csak este. 


A krém amúgy egyszerű fehér színű, tapintásra nem tűnik olyan sűrű krémnek, könnyednek mondanám az állagát. Az illata nekem semleges. Nincs benne semmi különös, nekem kicsit naptej illatú. :D 
Sima krém illat, de nem rossz, szerintem senki sem fogja emiatt utálni. 
Ami még jó, hogy eddig 3 alapozóval próbáltam ki a krémet, és szerencsére egyikkel sem volt utálatos viszonyban. ( Nem úgy, mint az essence mattítós arckrémem, amitől hurkákban jött le az alapozó az arcomról ) :D 
Párszor indultam már el reggel úgy, hogy a sebes, hámló felületet bekentem a krémmel, majd raktam rá alapozót, és teljesen jó volt.


Ti ismeritek ezt a krémet? Nektek bevállt? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...