#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. márc. 21.

Avon zsákmány - parfüm, krém, sampon




Sziasztok!
Mint mondtam elkezdtem Avonozni. :)
Ha bárkinek kell valami a katalógusból, nyugodtan leadhatja nekem a rendelését. 
( www.avon.hu - online katalógus )
Ha budapesti vagy, még el is tudom vinni neked személyesen. ^^
Nah, de nem is ez a lényeg. :D
Ezeket a kis apróságokat sikerült beszereznem. 
Régebben, úgy általános sulis koromban voltunk anyummal nagyon rákattanva az Avonra, aztán utána valahogy abbamaradt a rendelés. Lehet, hogy eltűnt a tanácsadónőnk vagy nem tudom, de nem jött több katalógus egy idő után. :D
Most is csak 3 terméket vásároltam magamnak egyenlőre. 
Az első az Eternal Magic enchanted parfüm, ami nekem az újság illatosított 
oldala alapján is bejött, de volt szerencsém az eredeti parfümöt is megszaglászni. 
Már akkor szerelem volt első szaglásra, és most, hogy végre megjött 
és befújtam vele magam újra, ismét ugyan annyira tetszik. 
Ez egy nagyon nőies parfüm, málna, kasmírfa, ibolya illatával, amik alapján a Fás-Zöld illatkategóriába lehet sorolni. Nagyon fura, mert mindenki bőrén más illat a domináns. Anyum kezén sokkal erősebb, szúrósabb illatú, még az én bőrömön kellemes málnás inkább. :D 
Tartósságával meg vagyok elégedve. Szerintem nem rossz. :)

A másik pedig egy szintén málna illatú hajdúsító sampon, ami zsírosodásra hajlamos, vagy vékony szálú, lelapuló hajra való. Ezek pedig mind jellemzőek a hajamra. :D Mivel a derekamig ér a súly miatt nagyon le tud lapulni a fejemre, a gyorsan zsírosodó problémát meg egy sampon se tudja megállítani, szóval abban nem is reménykedek hogy segítene, de azért kíváncsi leszek erre a samponra. Igazából egy-két ismerősöm pozitív véleménye miatt vettem meg. Na meg csak 299Ft volt. :D ( A málnaillatról meg ne is beszéljünk, isteni. )  



A harmadik termék, amit rendeltem az egy Avon Naturals Face arckrém. 
Szintén nagyon baráti áron 399Ft-ért jutottam hozzá a múlt havi Avon újságból. 
Ez egy uborkás, teafaolajos arckrém. 
A katalógus szerint mattít és hidratál. Zsíros és vegyes bőrre ajánlott. 
Régebben használtam a pattanásaimra bio teafaolajat, és az mindig bevált, szóval ezért mertem megrendelni ezt az arckrémet, mert a teafa tényleg nagyon jól leápolja a pattanásos, 
gyulladt arcbőrt. Viszont a sima teafaolaj amellett, hogy jól begyógyítja a csúnya sebes arcot, képes nagyon kiszárítani a bőrt, amitől hámlani kezd az a felület, amit bekentél az olajjal, úgyhogy ennyi hátulütője volt csak a dolognak. ( Na meg az ára sem annyira baráti a mennyiséghez képest. ) Viszont ebben a krémben van uborka is, ami valószínűleg azért (is) kellhet bele, hogy elkerüljük az arc kiszáradását. De ez csak az én felvetésem, nem biztos, hogy így van. :D
Az illatáról annyit, hogy hát, nem egy fincsi málnaillat. :D Sima krém illat szerintem, de aki szagolt már eredeti teafaolajat, annak nem lesz meglepetés az illata, mert kb. ugyan olyan, csak nem annyira erőteljes, mint az olaj esetében. Plusz az ubit is érezni benne azért. De nem baj, általában azok a termékek használnak, amik nem éppen jó illatúak. :D 

Nah ennyi lenne az én kis beszámolóm. Ha valakit érdekel még jobban a termék, hogy hogyan használt xy idő múltán is, akkor írjon egy kommentet, és készítek róla egy átfogó tesztet. :) 


A végére pedig jöjjön egy régi tavaszi zenécske, amit imádok. :)

9 megjegyzés :

  1. Szerintem jó vétel volt. Kár, hogy nem érezhetjük mi is a parfümöt! :( Nekem is van teafa olajos cuccosom, igaz az Oriflame-től, de erre is kíváncsi vagyok. Az bevált és nagyon szeretem, majd ha kisüt a nap, és nem lesznek ennyire a nyakamban a sulis cuccok, írok róla bejegyzést, mert tényleg megérdemli. Az a baj, az én vegyes-zsíros, néhol száraz arcbőrömnek kb. semmilyen arckrém sem tesz jót. Legalábbis eddig mindig betett valami. Úgyhogy, még várok egy jó féle krémre...Egyszer eljön az én időm is, talán...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én bőröm is inkább vegyes, főleg hideg időben. Nyáron viszont átmegy zsírossá. Bevallom őszintén eddig egy arckrémet sem használtam folyamatosan. Csak arcpakolásokat szoktam néha használni. Úgyhogy most kíváncsi vagyok, hogy hogy hat az arcomra. ^^

      Te pedig ne add fel a krémkeresést. Vegyél úgy krémet, hogy ne várj tőle sokat, és akkor meglesz. :D Mindig ez van, ha valamitől csodát várunk abból soha nem lesz csoda, de ha meg "áh ezt kipróbálom" alapon vesszük meg, akkor meg tök nagyon csalódunk, pozitívan. :D

      Törlés
    2. Ez, az a baj, nem mindig így van...:D Én se próbáltam sok krémet, de a teafa olajos dolgokkal eddig jól kijöttem. Amúgy nagyon ismerős vagy valahonnan, és meg is van honnan, csak nem akarom kiteregetni, meg hátha hibás... Kutakodtam elérhetőség után, sajnos nem találtam eddig, ellenben minden mást megtaláltam tényleg askfm meg amit el tudsz képzelni...:D Kaphatok egy e-mail címet?

      Törlés
    3. Hát én meg szerencsére nem vagyok allergiás, meg semmi extrém dolog nincs a bőrömmel, úgyhogy gyakorlatilag már mindent magamra kentem amit lehetett. :DD

      Oh igen? :D
      Az About me menüpontban kiírtam a nevem meg emailt amúgy. :)
      lehet, hogy valami feltűnőbb helyre kéne kirakni? hehe. :D

      encsi00@gmail.com ^_^

      Törlés
    4. arckrémet persze most próbálgatok először, de az ilyen testápolós dolgokban meg arcpakolásokban már abszolút jártas vagyok. :D

      Törlés
  2. A kis kirándulást leszámítva, amit a samponszappanok világában tettem, már elég régóta Avon Naturals samponokat használok, mindig azt, ami akciós :D Ez a málnás nekem nem annyira jött be, de húgomnak igen. Az én kedvencem télen a vörösáfonyás-mézes volt, isteni az illata. Legutóbb csalános-bojtorjánosat vettem, még csak egyszer használtam, de szerintem hatásában ugyanolyan, mint a vörösáfonyás. Barátomnak meg mentásat rendeltem, majd én is ki szeretném próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért vettem meg mert zsíros a hajam és akkor rosszat csak nem tehet vele, na meg az illat is egy szempont volt. :D Sokat nem várok tőle, mert igazából az én hajam olyan, hogy szinte mindegy, hogy mit használok rá, nem változik tőle semmi. Max a balzsamok hangsúlyosabbak a hajápolási rutinom alatt. De azért kíváncsian várom, hogy mit fog csinálni ez a kis málnás csoda. :D

      Törlés
  3. Ezt a parfümöt régóta nézegetem, de mindig lebeszélem magamat róla :D Nekem ebből a fajta arckrémből a gránátalmás van meg, annyira isteni az illata, hogy legszívesebben megenném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig isteni illatú. ^^
      Igazából krémmánián is néhányan lehúzzák a tartóssága miatt, de azt vettem észre, hogy minden emberen máshogy viselkedik a parfüm.
      Anyum karján gyorsabban elillan, én meg, ha befújom vele a kezem, még este 9kor is érzem, ha megszaglászom. :D Nah meg tényleg mindenkin másmilyen illatú. Nálam édeskés. :D

      Huuh nem is láttam, hogy van belőle gránátalmás. O_O
      Imádom a gránátalmás dolgokat. Samponom is volt egy időben és olyan jó illatú volt awh. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...