#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. márc. 20.

Hello tavasz újra - rúzs dilemma



Megint kicsit tavaszias időre ébredtünk. 
Elő is kaptam a tavaly beszerzett ballonkabátomat. ^^
Kicsit kísérletezgettem sminkben is. 
Be kell valljam elég merésznek tartom továbbra is ezt a nagyon erős rúzst, 
amit a képen láttok. Tudom én is, hogy, ha a szemedet nem hangsúlyozod ki, akkor simán jöhet egy erősebb színű rúzs, de én még valamiért így is idegenkedem tőle. 
Kíváncsi vagyok azért a véleményetekre, hogy szerintetek használjam-e ezt a rúzst, 
vagy inkább felejtős? :D
A képek minőségéért bocsánat, 
de a fényképezőgépem jelenleg kölcsönben van. :D 



13 megjegyzés :

  1. Szerintem nyugodtan használj, jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom miért, de olyan fura ez a rúzs. :D Vagy lehet, hogy csak meg kell szoknom. Mindig úgy érzem, hogy túl vékony/kicsi hozzá a szám. :D

      Törlés
    2. oh hát akkor elgondolkozom ezen a rúzson még azért. :DD Köszönöm <3 ^^

      Törlés
  2. Szerintem is jó, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. Nah úgy látszik megmentitek a rúzs életét. :D

      Törlés
  3. ha ódzkodsz az erős színektől akkor próbálkozhatnál 1 barackosabb árnyalattal :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néztem már barackos rúzst a Müllerben, de az engem valamiért nagyon sápít. Még aktívan keresem a tökéletes színű rúzst. Bár inkább szájfényes vagyok.

      Törlés
  4. Nem tudom, szerintem nincsen annyira vékonyka szád (mint mondjuk nekem) de valamiért nekem sem tetszik ez az erős rúzs. Valamiért én is inkább világosabb, nude-szerű árnyalatokat ajánlanék... Talán elveszi a hangsúlyt a szemedről, ami amúgy nagyon szép? Nem tudom miért...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huuh, lehet, hogy nekem is emiatt nem tetszett a rúzs. Most, hogy így mondod, tényleg kevésbé hangsúlyos tőle a szemem.
      Lehet, hogy bepróbálkozom valami matt szájfénnyel, úgyis most jött ki az essence-től pár jó szín. ^^
      Mindenesetre én is érzem, hogy nem annyira az én színem ez a rúzs. :D

      Törlés
  5. http://4.bp.blogspot.com/-zAKs0C_6lrA/UStaMi16OKI/AAAAAAAAD6I/TMEMTqzQN3M/s320/essence+stay+matt.jpg


    ezek közül vajon melyik illene hozzám a legjobban? hmmm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg az utolsó kettő, én is azokat próbálgatnám ^^

      Törlés
    2. hm, mondjuk nekem is azok tetszenek, csak jó lett volna valami "extrémebbel" kirúgni a hámból. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...