#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. márc. 10.

Kocsmázás - kocsikázás - könyvek




Sziasztok!
Múlt héten elmaradt a vasárnapi személyes bejegyzésem, de igazából nem is történt semmi különös dolog. :D 
Barátom végre 1 hónap után megkapta a jogsiját, úgyhogy most lelkesen vezet minden felé. Ma is elvitt a buszmegállóba. Nagyon jól vezet : )  Jól áll neki. :D  
Alig várom, hogy végre nekem is legyen jogsim, bár a pénzügyi helyzetünk szerint erre még igen sokáig várnom kell. -.-"


Tegnap voltunk sörözni a haverokkal az Akácfa sörözőben. (Blaha )  
6-ra foglaltattam le asztalt 12 főre. Mi pontosan 6-kor oda is értünk, de a többiek laza 1-3 órát késtek, úgyhogy kicsit rossz volt, hogy nem tudtam, hogy jönnek-e egyáltalán. 
(nincs net a telómon, meg a pénz is lemerült már róla, 
úgyhogy így elég nehéz volt tájékozódni, hogy ki mikor ér oda. ) 
A párom barátai kb. 7-re értek oda, a lányok meg 8-fél 9 felé, úgyhogy nem voltak ott velünk valami sokáig, mert utána mentek tovább a Tündérgyárba/Kék lyukba bulizni. Kb. fél 10-kor már csak 4-en maradtunk. Kicsit rosszul esett, főleg úgy, hogy tudták, hogy én már ott leszek 6-kor, és még sem siettek, hogy legalább többet dumáljunk mint fél óra. Nem így terveztem, de nem baj, jó volt kicsit kimozdulni, mert mostanában mindig csak otthon hétvégézünk.  :D
Utána elmentünk egyet kajálni a Mekibe meg a Vikingers-be. xD 
A legjobb fogyókúrás menü éjszaka 11-kor. :D 


Az Akácfa sörözőben volt egy pultos lány, aki elámulva kérdezte, 
hogy kontaktlencsém van-e, én meg mondtam neki,
 hogy nem ez a saját szemszínem. :D 
Tök aranyos volt. :D Megszoktam már, hogy megnéznek a világoskék szemem miatt, 
de sosem kérdeztek még rá ismeretlenek ilyen közvetlenül. :D 
A lila lencsémben akartam eredetileg menni, csak hát egyik nap a kontaktlencsémben aludtam és nagyon kilett tőle a szemem, úgyhogy ezt a dolgot most kicsit hanyagolom szerintem. >.<



Levivel most van a "hónapfordulónk" ami azt jelenti, hogy 3 éve és 11 hónapja vagyunk együtt. :D Tehát jövő hónapban lesz a 4. évfordulónk. Annyira szalad az idő. O_O
Még mindig 16 évesnek érzem magam, amikor még összejöttünk, pedig már 21 leszek. OMG.
De szerencsére Levit még a mai napig nagyon nagyon szeretem, imádom. Legjobb dolog ami velem történt az életemben az az, hogy találkoztunk és azóta is velem van. 
Nőnapra kaptam tőle egy Toffifee-t. :D Nem tudom, hogy hogyan csinálja, 
de pont előző napokban kezdtem el nagyon megkívánni a Toffifee-t. :D


Voltam nemrég könyvtárban. Visszavittem a könyveket, amik a sulis vizsgáimhoz kellett, úgyhogy most olyan könyveket vettem ki, amit örömmel olvasok ki. :D
Az egyik a Shiver c. könyv folytatása, aminek a címe Linger. 
Szerintem aki kicsit is szeret olvasni, az találkozott már ezzel a 3 részes könyvsorozattal. 
Az első rész is nagyon nagyon tetszett, úgyhogy bátran vettem ki a 2. részt is. 
Az alap sztori egy tizenéves fiúról szól, aki az időjárás hatására farkassá változik, és egy lányról, akit régebben megmentett ez a bizonyos farkas, és kettejük szerelméről szól eme romantikus regény. ( na jó ez így első hallásra bugyutának tűnik, de nem az. :D )
Nem teljesen olyanra kell számítani, mint a Twilight kötetekben. Itt kevésbé van jelen a "szenvedő, szerencsétlen Bella" effektus. :D A szereplők valamivel magabiztosabbak, és szerintem életrevalóbbak is.  A másik könyv a "Szellemlány" c. könyv. Még nem olvastam ki, úgyhogy túl sok információt nem tudok róla mondani. Azt elmondhatom, hogy a borítója miatt vettem ki, mert iszonyatosan különleges és igényes. :D Nagyon szép. Kíváncsi vagyok a sztorijára, hogy mennyire jó. Remélem nem fogok benne csalódni. >.<
A 3. könyv pedig egy gyerekkönyv. Már írtam régebben is, hogy főleg a gyerek részlegben szeretek kutatni, mert imádom a gyerekeknek szóló könyveket. Ez pedig az "Ottolina és a sárga macska" c. könyv, ami tele van rajzokkal. Tulajdonképpen pont ezért vettem ki. :D
Ki is olvastam fél nap alatt. Nagyon ari könyv volt, persze a történet nem egy bonyolult elgondolkodtató valami egy felnőtt számára, de ennek ellenére én elszórakoztam rajta így 21 évesen. :D 




XoXo
Annie

2 megjegyzés :

  1. Egy pillanatra azt hittem, ismerem a barátodat :D De a neve nem stimmel, úgyhogy mégsem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D oh szóval Levinek van egy hasonmása? hehe :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...