#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. márc. 4.

Haj napló - látszik már a szőke!


Sziasztok!
Rég volt már fotó a hajam színének/hosszának alakulásáról, ezért most hoztam nektek egy képet a mai állapotról. Színileg egyre erősebben dominál a vörös pigment, úgyhogy ez kicsit még mindig bosszant. :D Viszont a felső hajréteg alatti hajszínem már kezd nagyon kiszőkülni, a majdnem eredeti szőkés hajszínemre. Ez kicsit furán hat, mert olyan mintha néhol kopaszodnék a frufrum környékén, pedig csak az alatta lévő szőke bukkan elő néha-néha. 
Nem tudom, hogy meddig fogom bírni, hogy ne fessem be a hajam valami barnára. Csak nagyon félek a barna színtől, mert eddig mindig szinte fekete lett a végeredmény. 
( Sokféle hajfestéket próbáltam már ki )
Annak meg nem tudom, hogy lenne-e értelme, hogy rámegyek egy közép szőke festékkel.. 
Mostanában nagyon sok különböző sampont, balzsamot próbáltam ki. 
Pl. BABA sampon, Elseve sampon, Gliss Kure sampon. 
Mióta nem szilikonmentes samponnal mosok mindig hajat, 
azóta kicsit hajlamosabb a hajam "elektromosodni". 
Magyarul sokkal jobban száll össze vissza a hajam, és főleg az arcomhoz tapad, ami nagyon idegesítő. 


Most pedig lássuk a színt. 
Hát így képen elég brutál a lenövés. :D 
Szerencsére élőben annyira nem vészes. Igazából rosszabbra számítottam. 
Bár ez a látvány sem valami túl kecsegtető, de legalább már látszódik a világosabb hajszínem. :D
Utoljára talán szeptemberben festettem hajat, ahhoz képest elég lassú a lenövesztés folyamata. 


Valaki jár még hasonló cipőben, 
hogy most próbálja lenöveszteni a haját?






8 megjegyzés :

  1. egyszer lenövesztettem a vöröset a derékig érő hajamból, kb. félévbe telt, mire újra teljesen barna lettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, ha jól számolom nekem is ez lesz a 6-7. hónap, hogy lenövesztési fázisban van. Mondjuk lehet, hogy a fekete az ilyen szempontból macerásabb, mint a vörös. Anyukám is mindig erős vörös volt, aztán neki 2-3 hónap után barna lett a haja, amikor váltani akart más színre.
      Nekem sajnos mint látod elég lassan megy a lenövesztés, kb. 8-10 centi a szőke rész eddig. És még mennyi haj van hátra. :D te jó ég. :D

      Törlés
  2. Gyönyörű hajad van! <3 És szerintem egyáltalán nincs gond a kinézetével a lenövés miatt. :)
    Én már nyár elejétől/közepétől próbálom lenöveszteni, de mindig jön valami esemény amire normális fejjel kell mennem és akkor kénytelen vagyok befesteni. ^^" De nálam annyira nem vészes, mert a Palette mézszőkéje csak egy kicsit sötétebb az eredetimtől.
    Viszont mikor régebben még világosabb szőkére vagy vörösre festettem, akkor a lenövésnél mindig szürkének láttam és attól falra tudtam volna mászni. :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj köszönöm szépen. <3 ^_^
      Örülök, hogy szerinted nem olyan vészes, én már kezdem egy kicsit "ciki" kategóriába sorolni. Emlékszem a barátnőim is mennyit papoltak arról, hogy milyen csúnya és igénytelen a lenövés, de nekem inkább fakul,mint drasztikusan lenő. (nah meg persze az én hajamon azért lehet látni, hogy ápolva van, ezáltal talán a lenövés is megbocsájtható :D )

      Eddig én is mindig pont ilyen olyan események miatt voltam kénytelen befesteni a hajam. Pl. szalagavató, ballagás. stb. :D De most, kijártam a sulit, és nincsenek ilyen nagyobb programok, már könnyebben megy a dolog. :D

      Amúgy én is mindig őszesnek látom mostanában a hajam. :D pedig szőke vagyok grr. :D

      Törlés
  3. Le akarod növeszteni? Milyen színt szeretnél? Ha sötétbarnát akarsz, akkor nem sötétbarnát kell venned, hanem pl középbarnát, vagy egy világosabb barnát, mert ezek a bolti festékek mindig sötétebbek, mint mai rá van írva, igaz az a sötétbarnára, ami fekete valójában. :)
    Ha szeretnéd eltávolítani egy nagyon jó kis tipp: http://jutahajatnoveszt.blogspot.hu/2013/03/c-vitaminos-hajvilagositas.html

    Amugy ismerős az eseted, egyik ismerős is szőke és sötétbarnára festni, gyakorlatilag ha nő le, akkor borzasztóan igénytelenül tud kinézni, és nagyin furcsa hatást kelt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Igen igen le szeretném nagyon. :D Nem szeretnék sötét barnát. Pont attól szeretnék megszabadulni, vagyis a feketétől akarok, de az már egy jó ideje sötétvörösesbarna.

      Már írtam egy posztot egyszer erről. Ide raktam is pár képet, hogy milyen hajszín tetszene. ^_^
      http://japan-trend.blogspot.hu/2013/01/feketebol-barnat-20.html

      Hát akkor valószínűleg sötétszőke festéket kéne vennem, hogy jó legyen a hajamra. De lehet, hogy várok még ezzel a festegetéssel. :D

      Törlés
  4. Jézusom ha eredeti szőke lennék szerintem sosem festeném be a hajam más színre! Én eredetileg fakó középbarna vagyok, de sötétbarnára szoktam festeni. Egyszer annyira kipróbálnám a szőkét de a hajam sajnos amúgy is elég száraz, törékeny, és régen volt már melírom, ami egyrészt száraz lett mint a kukoricakóró :D illetve be is vörösödött... :S Szóval szerintem semmi esélyem sajnos. Viszont a te hajad gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én régebben mégszőkébbre festettem, az eredetileg középszőke hajamat, de annyira tönkretette a hidrogén, hogy vállnál kisebb lett a hossza, annyira letörtek a hajvégek.
      Utána pedig mondta a fodrász, hogy vagy barnuljak be, vagy ne nyúljak festékkel többet a hajamhoz. És végül mogyoróbarna lettem, utána kezdett el megnőni a hajam, és helyrejönni. :)
      Csak azóta már meguntam ezt a nagyon sötét fekete színt és most kicsit világosodnék, de tudom, hogy az én hajam szerkezete sem elég jó, úgyhogy drasztikusan nem nyúlnék hozzá inkább.



      Itt van róla egy hosszú képsorozat, hogy miként alakult a dolog. :D

      http://japan-trend.blogspot.hu/2012/02/hajam-tortenete-2003-tol-kezdve.html

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...