#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. jún. 8.

⦗ COSMETIC ⦘ Kawaii Mode - Koreai Kozmetikumok szuper áron!


Sziasztok!
Elérkezett az idő!
Rengetegen bíztatok már meg külföldi rendelésekkel, és egyéb paypal-os utalásokkal, és bevallom a privát fb profilom már kezd csak ezekről szólni, így úgy gondoltam, hogy, ha továbbra is szeretnétek igényt tartani a "szolgáltatásaimra", akkor várom a rendeléseiteket immáron ezen az oldalon! A bizalom úgy gondolom már kölcsönös kettőnk között, úgyhogy ha bármi kérdésetek/kérésetek lenne, forduljatok hozzám bizalommal!

Minden ami cukiság, nálam megtalálható! ^_^
Személyes kérések is leadhatóak továbbra is!

A tévedések elkerülése végett én nem vagyok online webshop, se cég, se vállalkozó, én egy úgynevezett "Shopping Service"-t nyújtok nektek, hogy ti is megismerhessétek ezeket a fantasztikus koreai termékeket, mivel itthon sajnos még nem túl sok lehetőségünk van vásárolni drogériákban.. de jó is lenne. A www.japan-trend.huoldal vezetőjeként számos kéréssel találkoztam már, hogy sajnos nem mertek külföldről rendelni ezért tegyem meg helyettetek. Természetesen továbbra is nyújtom nektek a segítséget, de immáron ezen az oldalon, mert a privát facebook-omon kezdett káosz kialakulni. :D 

Úgyhogy rendelésre fel! Az oldalon szereplő termékek nincsenek nálam,nem is lesznek, mivel nem vagyok kereskedő, vagy webshop (bár talán egyszer annak is eljőő az ideje, ha már gazdasági egyetemre járok :D haha )
A képek is csupán a koreai cégek termékkínálatát tükrözi plusz won-ból magyar forintra átváltott összegét is rögtön látjátok! (ami nekem segítség, hogy ne kelljen 50x átszámolnom ugyan annak a cuccnak az árát)

░░░░░░░░░░░░░POSTAKÖLTSÉG NINCS!░░░░░░░░░░░░

FIGYELEM: a www.justasia.hu oldalról való rendeléseket ezen az oldalon is intézem! Természetesen privátban is kereshettek KPOP/JPOP/MANGA rendelésekkel kapcsolatban! : )


Koreai/Japán és egyéb ázsiai termékek szuper árakon! ^_^

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...