#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. jún. 25.

⦗ COSMETIC ⦘ Holika Holika Pig Nose Clear blackhead 3 step kit teszt | Koreai mitesszer eltávolító tapasz



A mai napon egy koreai teszt bejegyzést hoztam nektek, ez pedig a híres Holika Holika márkától a Pig nose clear blackheas 3 step kit orrtapasz. Régebben is teszteltem már koreai orrtapaszt, arról ITT olvashattok bővebben, ha valakit érdekel. :) 



Ez a 3 lépéses orrtapasz igazi "kult"-nak számít a bloggerek körében, amit részben meg is értek, hiszen hasonló 3 lépésest tapaszt se itthon Magyarországon, sem Koreában nem lehet más márkáknál kapni. (még). 

A használata elég egyszerű, a hátoldalon lévő kis rajz mindent tökéletesen ábrázol. 
Első lépésként egy olyan tapaszt találunk, ami egy citrusos illatú folyadékba van áztatva. Ez segít a pórusokat megnyitni, hogy ezáltal könnyebben tudja a 2. tapasz kiszedni a mitesszereket. A 2. tapaszt vizes/nedves orra kell rátenni, majd addig kell az orron hagyni még azt érzed, hogy a tapasz teljesen megkeménykedett. Ekkor lehet óvatosan eltávolítani, én lassan szoktam, hogy minél több mitesszer bele tudjon ragadni a tapaszba. Végül a 3. tapasz egy fura állagú zselés valami, ami a pórusok összezárására és a bőr megnyugtatására van. 

Lejjebb láthatjátok a tapaszok felrakásának menetét az orromon , és a before after képeket is. :) 
Nem csalódtam ebben a termékben. Azt nyújtotta, amit egy ilyen árú termék nyújthat az embernek. Kicsit hosszadalmasabb, mint a sima tapaszok többsége, de mivel érdekes termék, szerintem mindenképpen érdemes egyszer kipróbálni. 




És most pár undi kép következik. :D



2 megjegyzés :

  1. Már hosszú ideje itt csücsül a polcomon, de holnap mindenképp kipróbálom ( ha nem haragszol, szerintem a blogomra is írok róla szintén), a posztod meghozta a kedvem. ^-^ Én még nem próbáltam egy ilyen terméket se, de ez a darab olyan cuki, na meg szinte már ikonikus.... c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Szia. Persze írj róla nyugodtan. Azt hiszem nem én vagyok az első a blog világban , aki tesztelte ezt a terméket, úgyhogy nyugodtan! Kíváncsian várom, hogy neked hogy működik ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...