#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. jún. 4.

Aliexpress Kívánságlista - Június | Aliexpress Wishlist - June


Sziasztok!
Mostanában sokat vásárolgattam az Aliexpress/Ebay oldalakról, és sok olyan dolgot mentettem le, amik eléggé megtetszettek, ezért úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek is őket. :) 
Egyúttal érdeklődnék is, hogy szeretnétek-e a jövőben hasonló posztokkal találkozni, mondjuk havi 1 poszt erejéig? 


Egyszerűen imádom a noteszeteket és az iskolai kiegészítőket, 
de ezt úgyis látni fogjátok a listámban. :D


Hát ezek annyira cukik, mindegyik minta imádnivaló. 


Gyönyörű sakura mintás notesz. Imádok mindent, ami cseresznyefavirág díszítésű. Szép, letisztult, nőies. Semmi csicsa, mégis gyönyörű.


Szerintem aki kicsit is szereti Japánt, az már találkozhatott a Chihiro Szellemországban című animével, amiben feltűnik ez az Arcnélküli szellem. Szerintem nagyon jópofa ez a toll, én imádom ezt a karaktert. 


Hát nem aranyos ez a kis tradicionális japán ruhába öltöztetett figurás post it?


Imádom a Sailor Moon-os cuccokat, mert általában csajosak, és kellőképpen csicsásak, ami nekem meg bejön. Pont mint ez a pulcsi. Ki szeretne velem egyen pulcsit? :DD 


Hát ehhez nem tudok hozzászólni. 
Van nekem is egy törpenyulam, és hát szeretem a nyuszis cuccokat azóta. :D 


Úgy látszik a mostani poszt tényleg a sulis cuccokról szól. Nem tehetek róla, láttatok már ennél aranyosabb hibajavítót? :D 


Az egyszerűsége miatt tetszett meg ez az epres felső. 
Pont nyár van, itt az eper szezon. Alap darab. :D 


Mindig is szerettem naplót vezetni, és a határidőnaplómat is szeretem valamivel kicicomázni, úgyhogy nálam szinte az év minden szakaszában érkeznek Ebay-ről és innen onnan hasonló matricák, sticky notes-ok, mert szerintem nagyon aranyosak és tök jól feldobja az üres lapokat. 


Én már kinőttem abból a korból, amikor kapucnis pulcsikat hord az ember lánya, de ezek a pulcsik annyira szépek, hogy muszáj voltam megosztani itt veletek. Mivel tudom, hogy elég sok a fiatalabb olvasóm, nekik tuti bejön, és én is hordanám, ha nem lennék már lassan 24. :D 


Szeretnék majd vásárolni egy kisebb pénztárcát a jövőben, mert túl sok a pici táskám, és a mostani nem igen fér bele egyik tatyómba se, ha pedig belefér, akkor pont semmi mást nem tudok mellé pakolni, még egy zsepit se. :D 


Ismét a kisebb pénztárcák táborát erősíti ez a nagyon csajoz pénztárca. A rózsaszín és a kék is simán bekerülhetne a képzeletbeli bevásárlókosaramba. 

Remélem tetszett ez az újfajta poszt itt az oldalon. 
Ti melyiket vennétek meg a listából? :) 



1 megjegyzés :

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...