#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. máj. 18.

Ebay shopping 1# - kézitükör


Sziasztok!
Nemrég érkezett meg ebayről ez a kis aranyos. 
Még régebben volt egy nagyon jó kis tükröm amit az Oriflame-től lehetett rendelni azt hiszem, 
de néhány hónapja sikeresen összetörtem.  :(
Azóta pedig boltokban kutatva kerestem a megfelelő tükröt, de mindegyiket túl vastagnak találtam, 
ezért nem jártam sikerrel. Én ilyen kis vékony, zsebben/pénztárcában elférős darabot kerestem. 
Végül az ebay maradt az utolsó reményem. :D
Nahát itt találtam is tükröket nagy mennyiségben, de általában random küldik ki őket, választani nem lehet. Ez történt az én esetemben is. Igazából mindegyik nyuszis tükör tetszett, mondjuk szívem szerint a kéket vittem volna haza, de ez a kis rózsaszín is nagyon tetszik,
szóval semmi gond nincs vele. :D
Mellesleg nagyon aranyos kis tasakban érkezett. : )

( Ezekből küldenek random egy darabot )


A tükör átmérője 7cm, így simán belefér egy telefontokba, vagy pici pénztárcába is. :)
Az anyaga fura, olyan "papírszerűnek" tűnik, nagyon remélem, 
hogy nem fog hamarosan lekopni róla a minta. :D 
A tükör maga is nagyon kis könnyű, sokkal könnyebb, 
mint az előző kézitükröm volt. 


Még, ha gyorsan tönkre is megy, annyit nem vesztek rajta, mivel csak 0,99$-ba fájt. 
Nem egy nagy összeg, úgyhogy nem haboztam a megvételekor sem. : )


Ha esetleg nektek is elnyerte a tetszéseteket, ITT tudjátok megvenni. : )



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...