#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. máj. 4.

Deleter Trial Pen set - használati útmutató


Sziasztok!
Nemrég elkezdtem olvasgatni a hagyományos mangarajzolásról. Többek közt a tónuslapok használatáról, amiről ITT találhatjátok a cikket. Régebben még a  középiskolában előszeretettel töltöttem el az unalmas perceimet mangarajzolással, de ahogy vége lett a sulinak azóta nem is volt időm, meg türelmem hozzá. Pedig a rajzoláshoz türelem kell. :D Aki szokott rajzolni, az érti mire gondolok. Számtalanszor fordult elő velem, hogy megszállt az ihlet egy jó kis álom vagy egy szép táj láttán, és nekiültem teljes lelkesedéssel a rajzolásnak/festésnek, majd kb. 1 óra kínlódás után a "mestermű" a kukában landolt. :D
Hát igen, nem mindig van türelmem a rajzoláshoz ezt bevallom. Viszont, ha jó napom van 2-3 órára is le tud kötni a festés. Rengeteget festettem régebben. Szülinapra, évfordulóra, vagy a szobám falára.
Mai napig imádom az univerzumos képeket, régebben is előszeretettel festegettem bolygókat, csillagokat erős fekete/sötétkék háttérre. Imádom. :D Szobám ajtaja fölött is van egy ilyen művem. >.<


Nah, de térjünk vissza a tuskészlethez.
Nemrég művészeti suliba kerültem, ahol elvégeztem a fotós szakot. Persze az órák többsége rajzóra volt, főleg az első évben. Így került az én kezembe is tuskészlet.
Előtte soha nem volt alkalmam használni őket, de mindig is kíváncsi voltam, hogy hogyan is működik.
Hát bevallom nem könnyű. Főleg a tintával gyűlt meg a bajom legtöbbször.
Viszont amint ráérzel a tus fogására gyönyörű képeket tudsz vele alkotni.
Nekünk a suliban ilyeneket kellett tussal csinálni, hogy falevél, dió, virágok és különféle természetben megtalálható dolgok, amiknek a textúrája mind mind más. A tussal nekünk nem szabadott erőteljes vonalakat húzni, mint itt a mangarajzolásnál, csak és kizárólag pontozásos, foltozós, csíkozós technikával lehetett az adott tárgyat lerajzolni.
Nekem főleg a pontozós technika tetszett a legjobban.


A tushoz persze elengedhetetlen a jó minőségű tinta. Gyorsan kell, hogy száradjon, mivel akkor kevésbé van ideje elmaszatolódni/összefolyni a rajzolás közben. 


Tushegyek fajtái


Szerintem azok az emberek, akik mangarajzolással foglalkoznak, elengedhetetlen, hogy egyszer megtapasztalják a tussal való rajzolás élményét. Ha elsőre nem is megy, nem kell elkeseredni, mert hamar ráérez az ember. Rájöhet, hogy milyen dőlésszögben milyen vonalat húz az eszköz, és már alkothatsz is. :) 


Videók







Eladó
(Még egy db tuskészletem van, amitől megválnék. Még bontatlan)
Klikk Ide


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...