#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. máj. 5.

Ebay mustra és kívánságlista - órák


Sziasztok! 
Nemrég végre előttem is kitárult az Ebay kapuja, úgyhogy be is vetettem magam a filléres apróságok tárházába, és már engedtem is a csábításnak. :D 
1 hónap múlva, mutatom is róluk a képeket. :)
Nagyon izgatott vagyok. :D 


Most viszont szeretnék nektek hozni egy postot, hogy milyen apróságok vannak,
 amiket kinéztem Ebay-en. Az első ilyen bejegyzésem órákról lesz, 
mivel már nagyon esedékes egy óra megvétele. : )
Régebben már rendeltem ebayről órát egy ismerősöm segítségével, nagy gond nem volt soha velük, kivéve az, hogy kopott a fémes felület, de az melyik bizsunál nem kopik? Ugye?
Úgyhogy ilyen pár ezres óráknál nem is várom a csodát.
 Lényeg, hogy működjenek, és azért nézzenek is ki jól. :D 

Úgyhogy most jöjjön a nagy Ebay mustra. ^^



Tavasz
Nagyon tetszenek az ilyesmi mintázatú órák, olyan vidám, tavaszias, nyárias. 
Főleg fehér és kék szíjjal tetszik a legjobban. :) 



Álomfogós
Annyira imádom. Olyan aranyos, és különleges óra ezekkel a színes tollakkal. Az időt persze nehéz leolvasni, de a tollas minta kárpótol mindenért. :D 



Eiffel torony
Nem vagyok különösebben Párizs rajongó, de ez az aranyos minta nagyon megtetszett, 
főleg mert "térbeli" hatású, nem csak nyomtatott számlap. :)  



Szokásos fém, köves óra
Igen, nekem is nagyon tetszenek ezek a típusú órák. A nagyon nagyméretű órákat nem szeretem. Sajnos kép alapján nem tudom, hogy ez csuklón mekkora lehet. Az én csuklóm elég vékony, és valamiért olyan hülyén is állnak a nagy számlapos órák. Remélhetőleg ezek még a közepes méretű óra kategóriába esnek, mert az ezüst és a barna nagyon tetszik. : )


Kis fekete
Ez egy egyszerű, de nagyszerű kis fekete óra. Mindenkinek kell egy ilyen. : )



Menta, pöttyös
Imádom a menta színt, és a pöttyökkel meg tökre aranyos. :D 
Must have!


A Vad
Egy ilyen órát is szívesen viselnék, főleg mert a régebbi "énemre" emlékeztet. :D 
A sok láncra meg a szegecsekre, csak talán ez még így is egy picit nőiesebb,
 mint amiket én hordtam anno. :) 



Pasztell pink
Nem vagyok az a kifejezetten rózsaszín kedvelő, de egy fehér felsőhöz egy ilyen szép nőies óra mindenképpen jól jöhet. Ez a rózsaszín is nálam még a pont a "belefér" kategória. : ) 



Pillangókisasszony
Imádom a pillangókat. Talán egy mászik színben jobban tetszene, 
de a számlapja nagyon tetszik még ennek ellenére is. *_*



Pillangó szerelem
Sajnos ez már egy drágább kategória. Még az előzőek az 1000Ft-os ár volt, ez itt egy 7 ezres óra. És imádom. :D Mind a két színben. 


Sziporkázó
Egyszerű, de mégis mutatós és elegáns óra. : ) Főleg a csillogós számlappal. 




Nektek melyik a kedvenc? : ) 

6 megjegyzés :

  1. Az álomfogós és a kis fekete a kedvencem :) Én is mostanában rendeltem két órát ebayről, nagyon várom, hogy megérkezzenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az álomfogós nekem is az egyik kedvenc. : ) Lehet, hogy megrendelem majd nyárra. ^^ azt hiszem 1100ft körül van. :)

      Te milyeneket rendeltél? : )

      Törlés
    2. Ezek közül a sötétkéket: http://goo.gl/Anq1FA
      Innen pedig a pirosat: http://goo.gl/3Amx3i
      :)

      Törlés
    3. Oh a csíkos az tényleg nagyon szép. Nekem főleg a barna és a zöldeskék jön be. ^^

      Törlés
  2. Nagyon szépek. Linekeket tudsz adni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, jól lefelejtettem. Estére a bejegyzésben kint lesznek a linkek is. ^^

      Annie

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...