#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. máj. 3.

NYC pirosító teszt - NYC Mosaic Face Powder (Rose Glow)


Sziasztok! 
Már régóta szerettem volna írni erről a kis drágáról. : )
2-3 hónapja szereztem be, egy leárazás alkalmával a Rossmannban. A Rose Gold árnyalatot szereztem be. A többi púder között ez volt a legrózsaszínesebb. Azt hiszem 4-500ft körül lehetett. Ennyi pénzért 9 gramm pirosítót kapunk. Azt elmondhatom, hogy nagyon sokáig elég lesz, pedig szinte minden nap/másnap használom., és alig látszik, hogy fogyott volna belőle. 


Az állaga olyan, mint bármely más porpúderé. Pont annyira porzik, amennyire kell. A színét viszont imádom. Ha jól sakkozik az ember, akkor többféle színt is ki tud belőle keverni. Vannak bronzos árnyalatok, de vannak egészen világos részei is a púdernek. Sajnos ezt egy nagyobb darab púderecset esetében elég nehéz kivitelezni, mert az összes színből vesz fel valamennyit az ecset. Mindenesetre szerintem szuper termék, én nagyon imádom. 


A színe ahhoz képest, hogy a dobozban elég erősnek tűnik, feltéve mégsem lesz olyan durva a hatás. Egy igazán finom színt ad az arcunknak. Üdébbnek tűnik tőle az arc, de ezt láthatjátok is itt a képen. Bal oldali a pirosító nélküli, a jobb oldali a pirosítóval elért hatás.
 Az arcomon nekem általában olyan barackos rózsaszínesnek tűnik a színe, 
de anyum arcán pl. teljesen más volt, úgyhogy érdemes vele egy próbát tenni. :)
Eddig mindig a rózsaszínesebb pirosítókat kerestem a polcokon, minél világosabb annál jobb címszóval, de emiatt a pirosító miatt teljesen fordulatot vett a pirosítóhoz fűződő kapcsolatom. :D
 Most már merek másmilyen színhez is nyúlni, pedig azt hittem, hogy a "hulla"fehér bőrömön csak a rózsaszín áll jó, de már látom, hogy tévedtem. :) 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...