#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jan. 16.

Winter shopping


Sziasztok!
Kicsit el vagyok havazva mostanában. Gondolom ezt ti is észrevettétek.
Esküszöm suli mellett több időm volt a blogra, mint most. :D
Ráadásul valamiért a japán magazinfeltöltések is késésben vannak. 
Még mindig nincs fent egy csomó decemberi szám, pedig már január közepe van. :/
Állandóan közbe jön valami, de hoztam is nektek most egy kis személyesebb postot. 
Még decemberben gyűltek össze ezek a dolgaim, amiket most megmutatnék nektek. :)
Egy rövidke kis véleményt is olvashattok a vásárolt dolgokról. ^^
Olvassatok tovább! :)



Xoxo
Annie



Ezt a limitált kiadású Aveo ajakápolót a Müllerben vettem, amikor barátnőmmel kicsit elmentünk shoppingolni. Ha jól emlékszem valami 230Ft-os árra volt,
úgyhogy nem hagyhattam ott. :D
A téli szezonban még amúgy sem volt kifejezetten télies illatú termékem, úgyhogy nem volt kérdés, 
hogy velem jön. :D Még nem volt soha Aveo ajakápolóm, de nem csalódtam benne. 
Az illata egyszerűen isteni. Mézeskalácsos cseresznye. Nyammi. 
Színe az nem sok volt, pedig azt hittem, hogy mivel cseresznyés, erősen meg fogja színezni a számat, de nem így lett. Kifejezetten tartósnak sem mondanám, körülbelül egy Labello minőségre lehet gondolni az Aveo-nál. Az illata viszont sokkal jobb, mint a Labelloknak. :D 


Már régóta szerettem volna egy natúr színekből álló palettát. 
Ez a natúr szín/föld szín mánia nagyjából tavaly nyáron jött elő, amikor már elegem volt a sok színes szemhéjfestékből. Régebben szinte minden nap más színű volt a szemem. Zöld, kék valamikor citromsárga, rózsaszín. Elég sok macera volt velük, ezért már vágytam egy kis naturálisabb vonalra.
Nagyon könnyű ezzel a Catrice Absolute Nude palettával dolgozni. 
Igaz, hogy nincs még szemhéjalapom, de enélkül is egész jól bírja. Ha nyolc órát dolgozom akkor is marad még fent valami a szemfestékből a nap végére. 
A paletta ára 1500Ft körül van, szóval nem egy nagy tétel.
Szinte minden héten használom, főleg a jobb oldali barnásabb részt. A rózsaszínesebbet ritkábban veszem elő, mert nem annyira fed, mint az utóbbi.



(Vakuval)

A következő termék egy Ziaja uborkás arckrém. 
Eddig Avon teafaolaj-uborkás arckrémet használtam a mattosítás miatt, de most gondoltam beújítok. 
Az tudom, hogy az uborka elég jót tesz a bőrnek, úgyhogy a s az uborkásat választottam. 
A kakaóvajas változat csak az illata miatt vonzott, plusz az, ha jól emlékszem nem zsíros bőrre való, úgyhogy ennél maradtam.Az illata nem valami kellemes szerintem. Nagyon zsíros krémről van szó, nekem pl. nagyon nehezen szívódott be este, amikor felkentem. Nappal szerintem nem is tudnám használni, mert az alapozót tuti nem tudnám rárakni 1 órán belül sem. :D Az Avonos uborkás változat viszont hamarabb beszívódik, úgyhogy 1 plusz pont neki. Mindenesetre el fogom használni ezt a krémet is. Túl sok változást nem tapasztaltam a bőrömön, úgyhogy nem hiszem, hogy újra fogom venni. 




Még december elején vagy november végén kaphattam anyumtól ezt az Essence Like a Trip To New York parfümöt, amikor kint volt Svájcban és nagyon olcsó volt. :D Két fajtát hozott, de nekem ez jobban tetszett. Elég sokáig kitart az illata ahhoz képest, hogy filléres tétel. :D 


Ha jól rémlik az alapozót is november végén vettem inkább. 
Nagyon szerettem a régi Catrice Infinite Matt alapozót, meg is rémültem, amikor írták, hogy kivonják a forgalomból. Hál'isten, visszajött, és, ha jól érzem semmi különbség nincs a kettő között. 
Még az illata is ugyan az maradt, az üvegről nem is beszélve. Mindössze a felirat változott. 
Lehet, hogy néhány összetevő is, ennek ennyire részletesen azért nem néztem utána, de a lényeg, hogy még mindig tökéletesen működik az én zsíros bőrömön. :D






És végül egy kis csoport kép a termékekről. :)
DE! Ami kimaradt az a kedvenc pattanástalanító arckrémem. Garnier Pure Active. 
Már 3 éve használom, és nekem mindig ez teszi helyre a bőröm, ha jön a vész. :D 





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...